Babyting/ klær

Jeg er snart ferdig allerede. Mangler bare småting. Liker å være tidlig ute:p
 
Jeg begynte ganske tidlig, men ikke kjøpt så mye. Fått en del da så det er kjekt! Men vi er på utkikk etter tilbud på de dyrere tingene omtrent hver dag :p
 
Har fått litt, men tror ikke jeg tør kjøpe noe før etter oul!
 
Vi har det meste fra før. Men får se etter oul.
 
Ikke kjøpt enda, venter til ul der jeg får vite kjønne. Har gutteklær, og mye arveklær av jente. Men trenger en del ulykker uansett kjønn :)
 
Har ikkje kjøpt ein einaste ting endå. Har joein av kvar frå før, så trenge ikkje så mykje.
Må ha ei ekstra grindseng med utstyr, søskenvogn og tripp-trapp stol frå Stokke. Kunne kjøpt no når da va salg, men vil venta til etter OUL ;)
 
Jeg har kjøpt søskenvogn, men det var fordi jeg fant den vognen jeg ønsket til en god penge brukt.
Nå skal jeg vente til etter oul. Blir det jente har jeg det jeg trenger av klær.
 
Har heller ikke kjøpt noe ennå, venter nok litt til :)
 
Har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Tenker å vente til etter oul :) Dessuten har vi mye av det basic'e allerede, ettersom storebror bare er 13 mndr og vi ikke har kvittet oss med ting fra han. Men gleder meg til å begynne å kjøpe litt småting til lillebror/lillesøster, for da blir liksom alt litt mer virkelig :D
 
Vi har ikke kjøpt så masse. Venter nok med d meste til etter oul, men kikker etter tilbud. Dette er vår første, så vi må ha alt :) og tenker å kjøpe d meste nytt sånn at d varer til alle barna vi vil ha :) d eneste vi har kjøpt av ting til nå er et sånn sammenleggbart badekar fra stokke :) fordi d var en kampanje på barnas hus :)
 
Vi har arvet mye, men har ikke fraktet det hit enda (fordi jeg er overtroisk ang. vogn osv, hehe!:p), ellers har jeg kun kjøpt ei bukse selv:) Den ble bare kjøpt pga det var 3 for 2 på Lindex, og jeg egentlig bare skulle ha to t-skjorter;) Har fått to bodyer i str 50 av mamma da:D
Vi har vært så heldige å arve masse av de "store" tingene som gjerne koster mest: vogn, stellebord, bilstol, vugge og sprinkelseng, for å nevne noe:) Skal kjøpe nye madrasser til både vugge og seng, + at vi må ha dyne og litt småplukk;) Søstra mi skal sy voksipose, så det er også i boks;)
 
Ikke kjøpt noe enda, har alle de store tingene etter datteren min. Blir det gutt så blir det kjøpt litt klær ellers håper jeg og arve av broren min som har en sønn på 10 mnd :)
Eneste jeg vet at jeg skal kjøpe er ammemadrass eller babynest og ergobaby 360 :)
 
Har ikke kjøpt noe enda, tenkte å vente til etter OUL:) Har det meste etter kommende storesøster, men dersom det blir gutt må jeg nok gå til innkjøp av klær som ikke er rosa;-) Og så tenkte jeg å skaffe meg vippestol og babynest og en ny tripp trapp stol, men det tar jeg utover høsten da babyshop og barnas hus pleier å ha gode tilbud da:)
 
Back
Topp