babyteppet...

Mokkenikke

Elsker forumet
Jeg begynnte på var for lite (det så jeg når jeg kom hjem fra ferien)..[:@]
Så nå venter jeg utolmodig på at mamma skal komme hjem fra ferie så hun kan legge opp masker for meg...[:-]
Skikkelig iriterende at jeg ikke kan det selv..
Noen som har en oppskrift på hvordan jeg kan lære meg det??[8D][:)]

Dere andre som har begynnt, har dere kommet langt?
Hvor tjukke pinner har dere og hvor mange masker?
Jeg hadde like mange masker som jeg har på det andre (160) men pinnene var vist en del mindre, nå kjøpte jeg st. 5 de jeg haddee var 4..
Høres det mer riktig ut?

http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_leggopp.php

Håper denne kan være til hjelp! Vanskelig å forklare med ord [:D]

Lykke til!

*sniker fra februar11*

Jeg lærte å legge opp og å strikke på youtube:) Sjekk der :)

lært av en av de jeg jobbet med å legge opp masker... [;)]
på mitt teppe så har jeg 170 masker... litt å holde styr på...

ORIGINAL: turteldue

lært av en av de jeg jobbet med å legge opp masker... [;)]
på mitt teppe så har jeg 170 masker... litt å holde styr på...

hvor tykk er pinnene du strikker med?

ORIGINAL: Marielly

*sniker fra februar11*

Jeg lærte å legge opp og å strikke på youtube:) Sjekk der :)

Takk for tips, får prøve en kombinasjon av youtube og den andre linken i morgen[:)]

jeg fikk det til i går kveld[:)][:)] Så ble litt sen i seng[:-]
Men da er jeg i gang igjen[:D]
Tuuusen takk for hjelpen[:D], nå har jeg 220 masker så jeg skal være sikker på at det ikke blir for lite!

Så gøy! Jeg også blir får problemer å leggge meg når jeg er igang [8D] Blir jo så ivrig!

ORIGINAL: Id

Så gøy! Jeg også blir får problemer å leggge meg når jeg er igang [8D] Blir jo så ivrig!

ja også tok det litt tid før jeg kom i gang[:-][:-]
Når jeg fikk til å legge opp maskene, så fant jeg jo plutselig ut at jeg ikke hadde lang nok tråd, så da måtte jeg ta opp igjen alt, men så fikk jeg det til, og da måtte jeg strikke noen runder så det gikk ann å se at jeg hadde gjort noe... men shit det tar tid med så mange masker....

Mamma hekler babyteppe til meg, det blir så sinnsyyykt fint! gleder meg til å ha det på vogna[:D]
veit ikke hvor mange masker hu har da:P hvis det heter masker når man hekler og[8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

ORIGINAL: Id

ja også tok det litt tid før jeg kom i gang[:-][:-]
Når jeg fikk til å legge opp maskene, så fant jeg jo plutselig ut at jeg ikke hadde lang nok tråd, så da måtte jeg ta opp igjen alt, men så fikk jeg det til, og da måtte jeg strikke noen runder så det gikk ann å se at jeg hadde gjort noe... men shit det tar tid med så mange masker....

Urk, kjenner til det problemet ja! Har måttet legge opp masker ganske mange ganger på nytt [:@] Strikket teppe til storebror før han kom og det gikk raskere etterhvert som jeg kom inn idet.

Back
Topp