Babyteppe i bambus... (Go bamboo)

Anna77

Betatt av forumet
Andre som har kjøpt det?
Utrulig mjuk og god kvalitet, men eg syns at det LUKTER!?
Sjølv om eg har hatt det hengande ute i minusgrader.....

Frå etiketten:
Fløyelsmyke pledd i nedbrytbar og miljøvennlig viscose av 100% bambus.
Allergivennlig, og naturlig antibakteriell og svært skånsom. Spesielt tilpasset sensitiv hud og atopisk eksem.
Pleddet er varmeregulerende, isolerer når der er kaldt og avkjøler når det er varmt.

Alt virker heilt perfekt med pleddet. Eg tenkte muligens å ha det i vogna for å beskytte madrassen.... Men usikker nå pga lukta!

Det står at teppet helst ikkje bør vaskes, men renses...

Noen med erfaring? Evt tips eg kan prøva?

Har det ikke selv, men har kjøpt inn mye klær og diverse i bambus... aldri opplevd at noe av det har luktet. Høres veldig rart ut...

Eg har ikke teppe men har mye klær i bambus og har kjøpt garn i bambus.Har aldri opplevd noe vond lukt fra det.Eg hadde sendt mail og forhørt meg med de som selger det :)

Japp - jeg kjøpte pledd og to cardigans derfra - og de lukter!! Selv etter vask lukter de cardigansene... Men, det er jo trygge og gode produkter, og jeg virkelig elsker det merket! Tror nok ikke det er farlig - men jeg lufter det nok ei stund til før jeg tar det i bruk til baby ;) resten av klærne og produktene jeg bestillte lukter ikkenoe, av en eller annen grunn... :)

Japp - jeg kjøpte pledd og to cardigans derfra - og de lukter!! Selv etter vask lukter de cardigansene... Men, det er jo trygge og gode produkter, og jeg virkelig elsker det merket! Tror nok ikke det er farlig - men jeg lufter det nok ei stund til før jeg tar det i bruk til baby ;) resten av klærne og produktene jeg bestillte lukter ikkenoe, av en eller annen grunn... :)
Så rart at teppet lukter og ikke det andre. Jeg har kjøpt mye derfra, men ikke teppet. Har aldri opplevd lukt. Nå har jeg faktisk bestilt det teppet også, så da kan jeg hvertfall forberede meg på at det må vaskes og luftes :)

Andre som har kjøpt det?
Utrulig mjuk og god kvalitet, men eg syns at det LUKTER!?
Sjølv om eg har hatt det hengande ute i minusgrader.....

Frå etiketten:
Fløyelsmyke pledd i nedbrytbar og miljøvennlig viscose av 100% bambus.
Allergivennlig, og naturlig antibakteriell og svært skånsom. Spesielt tilpasset sensitiv hud og atopisk eksem.
Pleddet er varmeregulerende, isolerer når der er kaldt og avkjøler når det er varmt.

Alt virker heilt perfekt med pleddet. Eg tenkte muligens å ha det i vogna for å beskytte madrassen.... Men usikker nå pga lukta!

Det står at teppet helst ikkje bør vaskes, men renses...

Noen med erfaring? Evt tips eg kan prøva?

Jeg fikk akkurat pleddet i posten.
Der stod det at pleddet ikke behøvde å vaskes før bruk, men jeg gjorde det allikevel pga lukten.
Brukte milo og ullprogram

Back
Topp