babyT

twinanne

Forumet er livet
Har du fått svar fra fastlegen din, hva sa han angående øynene dine?

Har ikke fått svar enda, nei.  Glemte det faktisk helt av igår, så rakk ikke apoteket, men idag skal jeg innom og kjøpe øyedåper. Det har riktignok ikke blitt verre, men heller ikke bedre.

Nå ringte nettopp fastlegen min. Han mente at det (ut fra min beskrivelse) kunne høres us som væskeansamling som følge av synarela. Eneste som kunne hjelpe var antibiotika, men det vil han ikke gi meg (og jeg vil ikke ha det!). Mente jeg skulle se det an og ta kontakt igjen om det ble verre. Så da gjør jeg det.

ORIGINAL: babyT?

Nå ringte nettopp fastlegen min. Han mente at det (ut fra min beskrivelse) kunne høres us som væskeansamling som følge av synarela. Eneste som kunne hjelpe var antibiotika, men det vil han ikke gi meg (og jeg vil ikke ha det!). Mente jeg skulle se det an og ta kontakt igjen om det ble verre. Så da gjør jeg det.

Dersom du begynner med sviing og kløe og at øya sprenger så må du kontakte fastlegen din igjen, øyendråpene hjalp for min del. Så du for ha et øye til disse øynene dine, [8D] Hevelsen gikk raskere ned med øyendråpene, det hjalp veldig på forsøk nr. 2 at jeg startet med engang med dråpene.

Back
Topp