Babytøy! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå henger min første vask på snoren! :-)
Alt blir liksom så mye mer virkelig når man går igjennom babytøyet, og legger det til vask. <3
Storesøster var med å sortere det igår, og hun synes det er så gøy at lillesøster skal få arve tøyet hennes!
"Den skal lillesøster få bruke, og den skal hun iallfall få bruke for den var så søt..." :-)

Det var ett plagg hun ikke ville arve bort, og da tenker jeg at det kan være viktig å høre på henne i det.
Så lenge alt det andre var helt i orden, og hun gleder seg over tingene lillesøster skal få.
Hun fant også fram en dukke for å øve seg på å kle på baby. For det skal hun få hjelpe til med på sykehuset og hjemme om hun vil. :-)

Er det ikke et deilig syn?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det er så flott!! vasket lyse klær her om dagen! og nå henger de mørke på tørk :)

så snill storesøster :)

Jeg blir så fascinert av at min lille gutt faktisk skal inn i disse små søte klærne :)

Har vasket et par maskiner med babytøy i dag jeg også :) Det er såååå koselig! Kjøpte stellekommode i går og når tøyet er tørt skal jeg brette og legge på plass tøyet i den. Når skal dere pakke fødebaggen? Noen som allerede har gjort det? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg har ikke bestemt meg for hvilken 'Bag jeg skal ha.. kanskje bare bruke en av de x-antall koffertene vi har :)
har noen maskiner igjen med klær enda så får vel pakke den i løp av neste uke :) i hvertfall det jeg vet jeg ikke kommer til å trenge før fødselsen da :)

Er det ikke et deilig syn?

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Jo, det er helt herlig! :-)
Mamma kom en tur istad, og tror hun ville hjelpe med å brette det sammen.
Men, nei.... Det vil jeg da gjøre selv. Hi hi! *Kose meg med med babytøyet.* :-)

Har vasket et par maskiner med babytøy i dag jeg også :) Det er såååå koselig! Kjøpte stellekommode i går og når tøyet er tørt skal jeg brette og legge på plass tøyet i den. Når skal dere pakke fødebaggen? Noen som allerede har gjort det? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Herlig! Kose deg med det du også! :-)
Jeg har ikke pakket noen bag ennå, men begynt å tenke litt da.
Storesøster har valgt klær vi skal ha med til lillesøster, så nå er det bare å pakke min og storesøster sin bag. :-)
Samboeren får pakke selv. :p

Så koselig! :)

Back
Topp