Babytøy

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Lyse blått og lyserosa eller beige og nøytrale farger? Hva ser du for deg?

Min første gutt kledde jeg bare i lyse beige, hvite, creme og brune klær.Noe som resulterte i mange komplimentertilmin skjønne lille pike.... Arg... neste mann ble veldig lyseblå, tipper at denne blir pakket inn i lyseblått eller lyserosa.

Jeg har også hatt mye hvitt og beige/brunt/grått til gutten, nå blir det nok litt mer farger, kombinert med det som kan arves. :)

Det meste av klærne vi har fra før er i nøytrale farger, siden vi ikke visste hvilket kjønn vi ventet første gang. Vi har også litt jente- og litt guttetøy, så det blir nok ikke kjøpt så veldig mye nytt. Jeg syns egentlig de litt mer nøytrale klærne er veldig fine, og folk tar feil av kjønnet selv om ungen ligger der i en sjokkrosa body det står girl på, så det nytter jo ikke (jepp, fikk kommentarer om den fine "gutten" som lå i vogna i nevnte klesplagg!).

Her blir det nok både lyst nøytralt kombinert med litt farge :)
Har mye etter ungene fra før, både gutt og jente og mye nøytralt.
Og vi har også handlet litt nøytralt nå.
Synes det er fint å ha nøytrale klær med en liten fargeklatt :)

haha, ja folk bare sier et kjønn uavhengi av all "farge-logikk" kan det virke som.. fikk kommentarer som "naaammen, så fin gutt!" ..Rosa jente fra topp til tå! :P Må bare le ;) Har ikke tenkt over kjønn enda, men om det skulle vise seg å være gutt må jeg nok ut å se hva som finnes etter å ha vært utelukkende i jenteklær avdelingene de siste 2 årene ;)

Til nå har jeg bare kjøpt et par ting, i grått :-) men det blir vel litt farger også når vi vet etter hvert!

Her blir d en lett blanding av farger og nøytralt :) Gleder meg til å handle :D

Lyse blått og lyserosa eller beige og nøytrale farger? Hva ser du for deg?

Min første gutt kledde jeg bare i lyse beige, hvite, creme og brune klær.Noe som resulterte i mange komplimentertilmin skjønne lille pike.... Arg... neste mann ble veldig lyseblå, tipper at denne blir pakket inn i lyseblått eller lyserosa.

Blor nokk å kombinere litt;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her blir det blått og rosa :)
Blir gøy å kjøpe inn jenteting siden jeg har gutt fra før!
De skal ha samme rom så jeg er spent på hvordan jeg bestemmer å dekorere det!:)

Har mye nøytrale klær igjen etter storebror:) mye grått som er så fint å kombinere med farger!:)

Back
Topp