Babytøy!

Moltza

Flørter med forumet
Er det noen som har strøket alt babytøyet dere har vasket, lurte på å gjøre det får å ha noe å gjøre :-)

Jeg har strøket alt av sengetøy og tepper, og noen av klærne som ble veldig skrukkete i vask. Gadd rett og slett ikke å stryke alle klærne, for det er jo såååå mye ;p

Sengetøy og sånt har jeg oxo strøket, men lurer på om jeg skal stryke noen av klærne. Gå igjennom å se hvordan de ser ut. Er så moro å se på det lille tøyet :-)

uff mor mi sa at eg måtte stryke alle klærne, men eg hater så stryke så eg sa at da fikk ho gjøre det, men det tviler eg på at ho gidde..

Hvis du ikke har noe å gjøre og har lyst til å styke alle klærne syns jeg du skal gjøre det ;)

hehe, ja det er litt kjedelig. Men alt bør jo ikke strykes. Er jo ikke alt som er så lett å stryke pent, med knapper og mønster osv...

Skal stryke noe ihvertfall, skal jeg ta alt blir jeg vel ikke ferdig før gutten kommer. Har jo fått så mye tøy i tillegg til det jeg har kjøpt selv. :-)

Det verste jeg vet er å stryke, så ingen stryking her i gården nei.... Moren min var på besøk i helgen for å legge opp noen gardiner for meg, og da hadde jeg "tilfeldigvis" lagt frem sengehimmel, alle sengesettene og et veldig skrukkete krabbeteppe så når hun dro igjen var alt nystrøket og fint[8D]

har ikke strykejern, så det blir vanskelig her! Må isåfall ta det med til min mor ;)

Jeg skjønner at man stryker sengetøyet, det kommer nok kanskje jeg og til å gjøre. men alle klærne? og dette skal gjøres hver gang det har blitt vasket? jaja da blir dere nok stående mye ved strykebrettet:P finkjoler er forståelig for meg at man stryker, men bodyer osv? er det vits da? er jo eneste hvis man ikke har noe å gjøre og kjeder seg da... men jeg kommer nok ikke til å gjøre det:P

Jeg tror nok det heller var nå før fødselen siden man kanskje ikke har så mye å gjøre :)

Kommer garantert ikke til å stryke tøyet hver gang det er vasket... hehe... Tenkte litt nå får å få tiden til å gå, men tror kanskje jeg holder meg til sengetøy og sånne ting. Får heller finne på noe annet å gjøre får å få tiden til å gå. Lurte egentlig bare på om dette var noe folk gjorde. hehe :-)

ja hvis det er nå før så kan jeg på en måte skjønne det, for å ha noe å gjøre. men jeg har faktisk vært borti de som sier at de skal gjøre det også etter. Men jeg tviler på de kommer til å gjøre det:P det tar jo tid:P

Jeg tror nok jeg holder meg til sengetøy og noen av finkjolene hennes:P

nei her styrker jeg ikke klær så lenge det ikke er penklær eller strykemerker til vesla sine bhgklær[:D]
men vet at mamma som har vasket alle babyklærne har strøket dem og..bare for kosens skyld fikk jeg høre[8|]

Ja, gjøre det på hver eneste vask tar tid ja. Hadde jeg aldri kommet til å gjøre uansett...hehe... blir jo relativt fort skrukkete med en gang det blir brukt. :-)

ikke bare at det blir skrukkete men babyer gulper jo gjerne endel, noen mer enn andre. og da må det skiftes klær. Kan gå ganske mange skift pr dag...:P

Jeg har strøket sengetøy og bodyer, men ikke sparkebukser o.l. Strøk bare bodyene fordi mamma trodde at jeg ikke kom til å gjøre det. Ho stryker nesten alt av klær selv. Men kommer nok ikke til å være så flink når han har kommet.

Jeg har strøket absolutt alt!!! Men det er bare den første gangen jeg gjør det. Har hatt veldig god tid i det siste...

æ skulle stryka endel, men så plutseli kom ho ut så tili, så da skjedde d ikkje;) men trur nu vi klare oss like vel;) ho svigermor har måtte ta sæ av d der me klargjøring av hus å heim tel ankomsten;) før d rakk ikkje æ;)

Back
Topp