Babytøy, utstyr, ammetøy osv

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva gjør dere med det? Beholder det? Låner det bort? Selger?

Jeg beholder noe, og selger mye. Spesielt klær, sånn at vi får kjøpt nye klær til henne. Noe inn og noe ut.

Har lånt bort newbornsete, bæresjalet og vippestolen.
 
Sist lånte vi bort mye til et vennepar, for vi planla jo liksom å få en til. Liten vits i å kvitte seg med det da! Nå er jeg litt usikker, for siden vi har fått låne så mye av dette venneparet denne gangen, så tenker jeg at de også da kan få ta over newbornsetet i alle fall. Jeg har en drøm om å selge Simovogna og heller kjøpe en litt sprekere sportsvogn. Men uvisst om jeg får med mannen på det. Av klær tar jeg vare på en del, men tenker også å selge mye, og gi bort noe til Hjelp oss å hjelpe eller noe.
 
Beholder nesten alt, for jeg vil jo ha flere barn. Har solgt et par plagg bare, og gitt bort en del arvetøy og litt gaver til fretex.

Hvis jeg skal låne bort noe er det ikke til hvem som helst.
 
Jeg kommer til å gi bort tøy til Fretex eller noen andre som trenger. Gidder ikke selge tøy brukt av to barn. En del utstyr blir nok gitt vekk å. Eks: Leker og babygym og andre ting som ikke er så dyrt. Bilsetet kommer jeg også til å gi bort siden det er fra 2009 og dermed ikke skal brukes særlig mye lenger i henhold til Trygg Trafikk sine retningslinjer. Store dyre ting blir jeg å prøve å selge for litt eks. Babybjørn vippestol og vogn. Jeg er egentlig mest opptatt av å bli kvitt det, ikke å få så mye for det. Vil helst bare gi ting vekk til noen som virkelig trenger det:)
 
Ammetøy ble kasta
Babytøy ble gitt bort
Utstyr blir solgt eller gitt bort til noen som trenger det.
 
Har pakka det meste opp på loftet, just in case det kommer flere. Lånt vekk litt tøy til venner. Gitt en del tøy til kirkens bymisjon som jeg ikke har brukt denne gangen og vet at jeg ikke kommer til å bruke ved en eventuell neste gang heller.
 
Har pakket det pent bort i håp om flere barn :) Har også tenkt til å låne bort til min søster, svigerinne, gode venner osv ved behov. Vil jo gjerne at tingene skal bli brukt, de har jo kostet så mye...
 
Pakke det fint ned i en eske på loftet som jeg håper å kunne ta frem igjen en vakker dag :)
 
Gir bort mesteparten av klærne til venner som har fått baby litt etter oss ;) Og tar vare på de plaggene jeg synes er de fineste, tilfelle ett nytt lite nurk en gang :)
Utstyr bli lagt i boden eller solgt.... Orker ikke å låne bort, for så å måtte huske hvor hvilke ting har havnet og så måtte runden for å få det tilbake :p
Mamma- og ammeklærne er slitne! De går nok i bosset ;) Ville ikke bruke så mye penger på klær som ikke skulle brukes så lenge :p Så de er godt brukt, de jeg har ;)
 
Back
Topp