Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye klær har dere i str. 50? Jeg er usikker på om det er vits å kjøpe noe særlig i tilfelle hun må hoppe over denne størrelsen, men tenker kanskje det er greit å ha noe.
Jeg har aller mest i den størrelsen, fordi jeg har arva. Har svært lite i større størrelser, så jeg krysse fingra for en liten baby. Haha! Neida, jeg får kjøpe litt i de større størrelsene etterhvert.
Eg har eit par sett i den størrelsen klar. Viss det viser seg at eg treng meir, så får eg heller kjøpe meir. Men eg har høyrt at mange knapt bruker den størrelsen, eller hopper rett på 56.
Jeg har 3-4 plagg i 50, tenkte det er kjekt å ha i tilfelle.
Ellers er resten kjøpt/arvet i str 56-64 eller hva det er. Tenker at det går fint om klærne er litt store de første par ukene
Datteren min brukte str 50 i sikkert en måned. Hun svømte i de klærne i starten.
Denne gangen er det litt andre gener inne i bildet, så jeg er forberedt på at det ikke blir like stort behov. Jeg har ikke oversikt ennå over hvor mye vi har, da vi har arvet fra to stk, og har noe igjen etter storesøster. Skal gå gjennom det i løpet av de nærmeste par ukene, tenkte jeg, og så syr jeg sikkert noen plagg selv i str 50 (og større) bare for at det er kos med hjemmesydd. Blir det ikke brukt, så selger jeg det bare. Eller bruker som gaver.
Hvor mange bodyer trenger man sånn ca i starten?
8-10?
Sitter og gjør siste innkjøp på netthandel, mangler noen bodyer og strømpebukser bare.
Jeg er sjeleglad for at vi var tidlig ute med det meste.. tenk om vi skulle ut å handle barnevogn og diverse nå.
"Vet jo aldri hva som skjer fremover.." sa jeg ørten ganger til samboeren min.
Men jeg tenkte mer på sykdom eller annet hos oss, at det var godt å være ferdig i god tid.
Har ikke kjøpt så veldig mye klær ennå. Har litt fra da jeg var baby faktisk også
Akkurat nå har jeg bare en body i størrelse 50 som jeg har kjøpt. Og er litt usikker på om jeg kommer til å kjøpe noe særlig mer. De vokser så fort den første tiden, og man kan bare brette litt opp på armene/bena i begynnelsen.