Babytøy i str. 50

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hvor mye kjøper dere i str. 50? Alle sier at ungen vokser såååå fort osv, men leser også om de som bruker str 50 i en måned. Greit at det er kort tid i det lange løp, men kjedelig å bare kle ungen i for store klær/arvede klær en hel måned, i tillegg er det den første og spennende måneden..

Jeg er veldig usikker her. Har arvet 3 bodyer og en pysj i str 5 og har 1-2 ull-bodyer som kanskje passer. Ønsker å kjøpe i alle fall en body og en pysj selv i alle størrelser, men er usikker angående str 50.

Hadde kjøpt inn noen plagg;) Og så se det sm etter hvert ;) Si etter 3 uker så ser du om du må opp en str ;) Start med 10 plagg av hver del;) Body og sparkebukse, sokker, pysj og kanskje 3-4 pen plagg ;) Kan jo ta en trilletur i butikken å evt kjøpe inn mer i 50 :) Jeg har noe i 50 og mer i 56 ;) Også er det forskjellig str fra butikk til butikk ;) Kommer an på merket:D
Jeg tenker å kjøpe inn etterhvert også :)

Jeg har bare to bodyer som er i str 50-56.. Har tenkt at jeg burde nok kjøpt noe i 50, men veldig usikker. Så dumt og kjøpe vist de ikke passer.. Kan jo sende familien/mannen på handling dersom hun trenger str 50 når hun er født:p

Hadde bare noen få sett til de to eldste og de vokste ut av dem før jeg rakk å bruke de to ganger føltes det som. Lillesøster var også bare 49 cm da hun ble født, men savnet allikevel ikke noe i 50. Kjoler i størrelse 56 plasset fint til henne.

Har noen bodyer og bukser i str 50.. har handlet mest i 56, og om det er altfor stort får jeg heller handle mer i str 50 etter fødselen :)

Vi har en del klær i str. 50, tipper 10 bodyer og 10 bukser, 5 heldrakter og 5 pysjer . Førstemann var liten og 50 var faktisk litt for stort da han ble født, så vi hadde vel den størrelsen i et par måneder. Han har aldri vokst spesielt fort, og jeg følte aldri jeg hadde for mye av noe eller at det var noe vi ikke rakk å bruke. Nestemann er estimert til ca. samme mål, så er ikke redd for ikke å få brukt det. Liker ikke for store klær på babyer heller. Men hvor mange man trenger av hvilken str. avhenger jo av babyens størrelse og vekst, dette er jo veldig individuelt, så om man ikke har fått noen pekepinn ville jeg ikke kjøpt for mye av 50 - man kan fint shoppe litt etter at babyen er født også:D

Back
Topp