Babysyyyk - normalt?

*Alice*

Blir kjent med forumet
Er så babysyk om dagen, å tenker på baby baby heletiden..
Men det har sikkert noe med at 10!! av mine venniner har enten fått eller venter barn, å jeg går rundt å missunner dem såååå mye..
Jeg vil også gå gravid, kjenne liv inn magen min, føde en baby å oppleve hele den tiden der igjen.
Jeg har to barn som jeg elsker utrolig mye, men dem begynner å bli skolealder store å jeg føler at jeg var tidlig ute, siden venninnene mine får sine søte små nå.. :p
Dessuten så passer det ikke å få ett barn til akkurat nå, å jeg vil egentlig vente lengs mulig for jeg vet at neste gang blir min siste.. så vil "spare" mitt siste svangerskap litt til, hvis dere skjønner..

Hva gjør man for å slutte å tenke på baby da?
Er super babysyk nå som jeg veit at jeg MÅ vente... :p
Flere som går rundt å er babysyk? emoticon

Jeg har det akkurat på samme måte!!!!
Men min minste er bare 2,5 år da, og vi statser på å prøve på en til om ett år tror jeg hehe

Uff regner med at jeg er i din situsjon om noen år! Ingen av mine venninner har barn mens jeg straks har to.. Og ingen planer om attpåklatt... Ennå ;)

Dine venninner kommer garantert til å få en ny runde med graviditeter om noen år tenker jeg, så hvorfor ikke "henge deg på" da? Nå er det jo litt for sent liksom :-P din vil bli attpåklatt blant venninnene dine, om en kan si det sånn!

Jeg å er fint d om dagen, også er d ille vemodig å tenke på at jeg har fått min siste. At jeg ikke skal oppleve d igjen Og jeg har 3 stk, og minsten her er jo ikke mer enn 7,5 mnd heller

Jeg å er fint d om dagen, også er d ille vemodig å tenke på at jeg har fått min siste. At jeg ikke skal oppleve d igjen Og jeg har 3 stk, og minsten her er jo ikke mer enn 7,5 mnd heller

Jupp - Veldig. Derfor er vi prøvere nå

ja, det er jeg. Men så er jeg jo gravid da emoticon

hehe ja jeg er babysyk og jeg har en på 9 mnd :s men han min har aldri vært noe særlig baby da han hele tiden har vært så veldig stor

Er ikke så fryktelig babysyk, mer opptatt av at jeg vil at mini skal få noen å vokse opp sammen med som ikke er for langt unna i alder

Back
Topp