Babysyyk

Lillemirakel

Glad i forumet
Nå skal jeg bli tante til to babyer i oktober-november og jeg blir så utrolig babysyk av det!

Jeg vet egentlig at jeg ikke har lyst på en baby til helt enda, men det glemmer jeg når vi snakker om disse bittesmå babyene hele tiden :eek: er det flere enn meg som føler det sånn eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå skal jeg bli tante til to babyer i oktober-november og jeg blir så utrolig babysyk av det!

Jeg vet egentlig at jeg ikke har lyst på en baby til helt enda, men det glemmer jeg når vi snakker om disse bittesmå babyene hele tiden :eek: er det flere enn meg som føler det sånn eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Har det akkurat på samme måten! Blir helt gal når jeg ser bittesmå babyer, men så tenker jeg at jeg fortsatt vil gi masse oppmerksomhet til vesla mi. Ho er tross alt ikke store jenta enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, jeg har en motsatt effekt av bittesmå babyer! :p
Sikkert frekt å si det, men når jeg ser nyfødte så bruker jeg å tenke "takk gud for at jeg er ferdig med det der"! :eek: :p
Babysyka kommer sikkert etterhvert, men per i dag, i en sånn hektisk og stressende hverdag, neinjettnada! :p
 
Jeg blir babysyk bare av å se hvor fort tida går :p nå er frøkna snart 1 år og er egentlig veldig klar for en til :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp