Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere velger rett når det tror det går bra[;)] Er en slik innstillling vi valgte. Var liksom på tide at det gikk vår vei også. Og i og med at dem sa at dem med pcos har STORE muligheter for å bli gravid så slo vi oss til ro med det.
Du har en naturlig reaksjon med at du syns det er skremmende. Alt ukjent er som regel det. Jeg og var redd til tider pga det. Men så hadde jeg en magefølelse som beroliget meg.
Men vit at du går inn i en utrolig følelsesmessig periode også. Godt ment. Jeg gjør det med glede i gjen om vi ikke får unge nr 2 på egenhånd. Er absolutt ikke noe å grue seg til. Men den følelsen vil du få når du har vært gjennom alt og fått kjenne det på din egen kropp og reaksjon.
Gleder meg så til du er i gang, og kan følge spent med[:)] Har du fått en sånn uke å se fram til når det gjelder egguttak?
Oi glemte å svare åssen det gikk her[:D] Vi har det kjempe bra begge to. Hvertfall utfra kontrollene vi har vært på. Og snuppa lager mye liv fra seg[:D] Du har mye å se fram til, for jeg er sikker på at du også vil bli gravid nå.
Holder på å pusse opp det nye huset vi har kjøpt. Jeg maler og tapetserer litt. Føler meg heldig som er i stand til å klare det. Har en sånn svak form for bekkenplage, må være. For hadde det vært så ille som mange beskriver hadde jeg jo ikke kunnet bevege meg. Er nesten ferdig med stua, og da er det å begynne med snuppa sitt rom. Sambo driver på med kjøkken og bad.
Selvom noen opplever uttaket som ubehagelig, kan det jo hende at du syns det er småpell[;)] Og medisinene er heller ikke noe. Selvom jeg syns nesesprayen var mest ubehagelig...blæh[:D] Hater å spraye ting inni nesa[:D]
Skal krysse alt jeg har for deg! Jeg har håpet så lenge for deres skyld nå![:)]
De sprøytene kjenner du så vidt. I hvertfall syns jeg de var det minste problemet. Og stikkpillene (du mener dem du skal putte inn i skjeden etter uttak?) er heller ikke noe ille. Du fører det bare inn med en finger. Kjenner ikke noe til det i det hele tatt. Men jeg lå nede litt bare sånn at den ikke skulle "gli" ut igjen så raskt. Ikke sikkert man måtte det, men gjorde det for det[;)]
Og det er ABSOLUTT verdt det snuppa[;)]
Off course bryr jeg meg om åssen det går med deg! Har jo hatt en god del kontakt med deg og du har blitt en viktig person her inne!!![:)]
Hehe du kan få din kjære til å stappe dem inn for deg[;)]
Ja du får noen tabletter du skal ta en halvtime før og så får du bedøvelse nedi der rett før dem starter. Den kjenner du svært lite til. ALtså når de setter den på deg..
Slevfølgelig bryr jeg meg, er bare å spørre her vettu[;)] Er ikke på facebook. Fant ut at det gidder jeg ikke pga hørt så mye dårlig om det. Og så skal jeg liksom trasse litt også. [:D] Msn er jeg heller ikke på. Glemmer den helt bort, for da må jeg logge meg inn på meg, og dataen står alltid på på sambo.... Når jeg har vært på msn en veldig sjelden gang så er ingen andre logga på som vanlig..
Jeg tror de tablettene og den sprøyten de stikker skal funke. Ble jo roligere. Men i tillegg var jeg overstimulert så de måtte jo stikke i 21 eggposer. Og jeg syns det ble ganske ubehagelig etter hvert. Men det går så raskt over at det ikke er noe problem. Og mens lege holder på med uttaket så får du se egga de finner på en skjerm. Spennende å følge med[:)] Gleder meg så til du er i gang, for det er en så spennende tid[:)]
Er ingen som vet om noen blir overstimulert. Da hadde det ikke skjedd... Men i mitt tilfelle så tok det lang tid før egga begynte å vokse. Så dem økte dosene mine for hver gang jeg var inne til ul. Og til slutt så satt det fart på sakene. Og da er det jo gjort[:D] MAn er jo inne ganske ofte til kontroll for å prøve å forhindre dette, men enhver jente/dame er jo forskjellig så[;)] ALtså man merker jo egentlig ikke noe sjøl, man kjenner jo at egga vokser og slikt (stikking i siden) men ellers så er det under de ul kontrollene dem ser det på. Men om man blir overstimulert betyr det ikke alltid at man må forskyve innsettinga (legge egga på frys og sette inn senere), i mitt tilfelle så fikk jeg beskjed om å drikke mye vann fra uttak til innsetting. Og det hjalp i mitt tilfelle.[:)]
Du skal nok på flere. Er sikkert bare den første timen din du har fått beskjed om. De andre tar dem som det kommer. Er jo slik de følger med på veksten av eggposene dine. Hadde vært rart om de gjorde noe annet. [8|] For hver jente reagerer jo forskjellig på dosene, få dem må jo følge nøye opp og det gjør de sikkert. Jeg fikk heller ikke beskjed om noe annet enn den første timen de satte opp, før jeg hadde vært der, når jeg tenker meg om[;)]