Babysyk!

Toromor

Glad i forumet
35 dager igjen til termin, og jeg er såååå utålmodig! Tar meg i å lete etter tegn på at fødselen er i gang hele tiden (vet det er tidlig, men fødte førstemann i uke 36, så det kan jo hende det skjer igjen), og hver gang jeg ser en liten baby får jeg nesten tårer i øynene. Regner med det er hormonene som tar litt overhånd om dagen, men nå merker jeg at jeg er svært klar for å få møte den lille prinsessa mi :)

Hvordan går det med tålmodigheten til dere andre?

Å spennende!! Vet aldri, nestemann kan vær like tidlig ute,eller sen.. Håpe tidlig ute for din del da;) er 36 uker og ikke utålmodig, lei plagene. Men baby kan godt holde seg inne til termin, nyter siste tiden med nok søvn og kjærestetid<3

Jeg håper min kommer så fort som mulig etter neste uke for da er vi kommet inn i uke 37 og ikke-prematur stadiet :-) Så jeg er og utålmodig ja,er så spent og nysgjerrig :-) Og nå med magesmerter og uvi så kan hun hvertfall bare komme snart,men tipper jeg er ganske normal så hun kommer nok ikke på noen uker enda. Og hun har jo bare godt av å være der inne så lenge som mulig,så er vel bare å stagge nysgjerrigheten og prøve å smøre seg med enda litt tålmodighet. :-)

Er ganske klar for at frøken skal komme ut snart, så vi går bare og venter i spenning :)
Vi vurderer og pakke fødebaggen i dag :P

Jeg er ikke utålmodig enda :)
Men blir nok veldig klar for at hun skal komme når alt i leiligheten er klart :)
Da kan det nok hende jeg kommer til å vente ekstra på tegn om at fødselen er i gang :))

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Begynner å bli utolmodig ja. Vi gleder oss veldig til lille gutt kommer :D Men er vel best om han holder seg inne i magen noen uker til. Så får smøre meg med toldmodighet ;)

Jeg er superklar for at han skal komme :) trodde nesten han skulle komme til helgen, men alt stoppet opp :( nå går jeg bare rundt med vonde smårier hele tiden, dårlig nattesøvn, jeg begynner å bli utslitt kjenner jeg.

Jeg begynner å bli utålmodig... Storebror også, hehe:) Han er 3 år, og jeg tar sagt at når magen til mamma er stor, så kommer lillebror :) og da får jeg jo høre at magen min er stor nok nå så lillebror kan bare komme! Hehe..

men ja, han er hjertelig velkommen fra neste fredag for da er jeg 37 uker ;)

Utålmodig har eg vært lenge... :) Men her er det litt panikk også... Må være ute av leiligheta 31 august, og foreløbig har nye badet vårt reisverk... ;) Skulle gjerne sett at eg hadde strøm og do før innflytting... ;) Så sånn sett, vil eg han skal være der dei resterende 6 vekene... :)

Å herregud! Holder på å dævve!! "Godt" å se at det ikke bare er meg ;)
Gråtet hver dag pga hormoner, vondter, lite søvn og utålmodighet.
Bekkenet er fra h*****, tungpustet, hjertebank, svimmel, løs mage, kramper, hetetokt (setter meg i dusjen og kommer ikke opp, da kommer jo tårene igjen), kvalm, halsbrann og ingen klær som passer :P
Var ute og feiret en kompis i går da masse fremmede, fulle folk kommer og tar på magen (sikkert snilt tenkt da de gratulerer også), vrengde armen på en godt voksen mann som klappet og klappet og sølte øl over magen min før jeg klappet han hardt tilbake. Fikk jo selvfølgelig dårlig hormon- samvittighet etterpå og gikk hjem. :P
Vil veldig gjerne treffe lille- baby neste uke (37) :) Tenker ikke på annet og med denne formen kan jeg jo ikke hjøre så mye annet enn å dille og dalle her hjemme.

Jeg gleder meg masse, men gruer meg litt også. Mistet min sønn da han var 5 uker gammel, så er forberedt på at de første ukene blir knalltøffe. Tror vi har ekstra stort behov for mye ro den første tiden og bare nyte de gode øyeblikkene.

Jeg gleder meg sinnsykt til å møte lillesnuppa, men jeg er absolutt ikke utålmodig. Jeg føler ikke at jeg har noe på stell enda (men mannen min mener jeg er mer enn klar nok). Men jeg har så av- og- på vondt i bekkenet, nekter å sykemelde meg 100% for vil ikke bare gå her hjemme, men jeg må vel nå...:( Jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min og til å gå turer uten å måtte tenke på hvordan jeg skal komme meg hjem igjen. Så for øyeblikket er jeg så sinnsykt egoistisk :P

Er driiit lei :/ å er bare 33+1 :( har modnings riier kvar dag å verker som f*** i kors ryggen *syte*

Har vell å merke gått heime i 29 uker nå da. Å har ikkje fått lov til å gjøre stort :/ er vell derfor eg er ekstra lei.. vil vere aktiv igjenn!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp