Babysyk...

Angelise

Elsker forumet
jadda... skal ikke så mye til før jeg blir babysyk nei :p vært det en stund da, selvom jeg liker den tiden som er nå ;)
ser/hører de så blir jeg babysyk!

blir nok ingen helt enda, vente i 1-2år...

hva med dere?
flere som er babysyke???

jaaa!! er babysyk,har vært det lenge,men må nok vente litt før det kommer en ny baby her også vi får nyte babyene våre imens!!

Nope, ikke babysyk, nei ;)
Synes ikke babytiden kan måle seg med tiden som er nå jeg! Travelt, ja - men på en fantastisk måte! 

jeg er også babysyk... <3

Jeg er også babysyyyyk, men vi har to og skal vist ikke ha flere i følge mannen :P Men jeg skal ha en eller to til, så vi får se :P

vi har tenkt at det året han fyller 3år kan vi bli gravide eller få barn, så det er jo "bare" 2 år til! og hvis tiden går like fort som den har gjort til nå, så vips så sitter jeg der med en lillesøster/bror i magen :)

Angelise skrev:
vi har tenkt at det året han fyller 3år kan vi bli gravide eller få barn, så det er jo "bare" 2 år til! og hvis tiden går like fort som den har gjort til nå, så vips så sitter jeg der med en lillesøster/bror i magen :)

Ja, vi tenker også noe i den duren:) Vil ikke ha så altfor lang tid mellom dem, så tenker å prøve å bli gravide når guttungen er 2,5-3 år:) Har planer om å få sovet littegrann før nestemann kommer;)

Back
Topp