Babysyk..

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
og jeg som aldri skulle ha barn.. er allerede blitt babysyk igjen..  er det egentlig lov? 

da er vi 2.. :P har venniner som får babyer i fleng nå, å då ser jeg hvor mye jenta mi har vokst i forhold til dem, så då frister d me en til. men sambo er ikke me på den :P 

I utgangspunktet skulle ikke vi ha barn heller. Men når vi fikk første fant vi ut at vi ville ha tre (ikke planlagt så tett da!) og jeg forventet at når tredje kom så skulle det bli deilig å kvitte seg med utstyr vi ikke trenger lenger og klær som er vokst ut av. Liksom...  Plutselig sitter jeg her med tre og kunne gjerne tenkt meg enda fler. Men vi er enige om at nå er det stopp her og det er kjempevemodig. Det er liksom "siste gang" for alt... Og jeg har ikke klart å gi bort så veldig mye av babytøyet enda...

Da jeg fikk førstemann var jeg babysyk når han var på denne alderen, men ikke denne gangen, vi håper på en til etterhvert, men venter litt med aktiv prøving enda ;)

Så det er flere enn meg som er babysyk hehe. Men her er det ikke snakk om flere, ihvertfall ikke aktuelt før Victor er 3-4 år. Jeg får heller kose meg max med babyen min som nå babler og er såå med, det er jo en helt nydelig tid! Også får min aller beste venninne baby i april, så da skal jeg bort der og dulle litt med den

Jeg er ikke noe babysyk, men synes jo babyer er søte, da. Så jeg gleder meg veldig til bestevenninna mi får baby til sommeren. Blir koselig. (Og så slipper jeg en runde til med nattevåk.)

Synes det er imponerende med dere som er klare for ny allerede nå. Så energisk er ikke jeg.

Jeg er "gravidsyk", hvis det er noe som heter det..... :-p Blir helt misunnelig på de som er gravide! Uff, håper det går litt over. Er jo mer enn nok med lille bølle her nå, men håper på å få flere etterhvert :-)

Jeg og!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 18 uker med morrakvalme sitter friskt i minne ennåÆ tror æ drøyer an litt!

Back
Topp