babysyk

baby_doll

Forelsket i forumet
er skikkelig syk på å ha en baby til om to år.sååå lyst på men det vil ikke samboer.han vil ikke ha flere ..:(

flere?=)

Jeg er babysjuk NÅ, så vi har allerede planlagt når vi skal sette i gang prøvinga ;D Men det er foreløpig en hemmelighet da ;)

Hvorfor vil han ikke ha flere da? :(

ORIGINAL: lillebebis

Jeg er babysjuk NÅ, så vi har allerede planlagt når vi skal sette i gang prøvinga ;D Men det er foreløpig en hemmelighet da ;)

han synes det er nok med den ene..føler nesten at det er noe gale..hehe:P kan hende han synes det var så fælt da eg hadde så vondt og var så dårlig under svangerskapet.han tenker litt økonomisk også..har ikke sånn kjempe god økonomi.han har full stilling og jeg halv..vet ikke rett og slett..

ORIGINAL: lillebebis

men er nå kjekt at dere har planlagt litt da:) er egentlig veldig babysyk nå men vil vente litt til..:)kunne tenkt meg egentlig å vente kun ett år (litt lenge det og ja) men er redd jeg skal bli så dårlig og så da er det jo best å vente litt ekstra..tror det som egentlig er problemet mitt er at jeg vet at sambo ikke vil ha flere og da vil jo jeg eeeenda mer..

Jeg er kjempe babysyk nå, det har jeg vært leeeeenge!!
Men blir og vente med neste en stund til;)

Du får prøve overtale samboeren din! Kan jo hende han ombestemmer seg etterhvert også:)

Veldig babysyk [:)] Men det er heldigvis mannen min også [8D]

Kan godt hende samboeren din endrer mening om tid og stunder da. Er jo kjekt med søsken.[8|]

Å GJETT OM JEG ER! Men blir nok ikke flere her på mange år, gubben vil ikke ha flere både pga økonomi og pga at han mener han er for gammel [8D]

jupp, og vi skal ha minst 1 til [;)] vil ha ca samme aldersforskjell på de, så neste kommer nok i 2012 [:D]

Hehe..jeg er sååå glad jeg er ferdig :) men skjønner deg :) jeg tror kjæresten din kommer til å ombestemme seg etter hvert :)

Er babysjuk jeg også men sambo har sagt at det blir ikke noe baby før vi har fått oss ett nytt sted å bo og litt bedre økonomi. Så det blir nok ikke før om 2-3 år. lenger enn det vil jeg ikke vente.

JA... vil ha baby nå!!

men samboern vil vente en stund til.. så da får jeg smøre meg med tolmodighet litt til!
men blir ikke så veldig lenge!

Har tenkt meg det magiske tallet 3, og det har mannen også lyst  på. Vi er nødt til å vente noen år så vi blir ferdig utdannet begge to, men etter det blir det nok flere. Desverre er jeg nok babysyk nå, men får nøye meg med tantebarn.

Kunne godt tenk meg en til og pga jeg blir 39 år 15 dager etter jr. sin 1. årsdag, så kan en ikke vente i mange år.
Men kjæresten har sakt nei, hvis vi etter det ender opp med å gå fra hverandre må han betale på 2+2 og vil ikke ha penger å leve av.
Økonomisk og boligmessig bør vi heller ikke få fler nei...........

Er ikke babysyk, men fornuften min sier at lillegutt ikke skal behøve å vokse opp som enebarn, så da blir det flere her en gang også.

Back
Topp