Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lucas mamma*
ORIGINAL: LisaMari81
hihih føler meg nesten umettelig på babyer![8|] ender vel opp med en 8 stk hehehe
hehe.. e ikkje væsterålingan flenk t å produser da???[8D][8D][8D][8D]
hehe hørt rykta om d ja :P hihih
ja det har jo æ å hørt.. e jo ikkje så langt fra væsteråln t lofoten så[8D] å ryktan sprer sæ jo fort [8D] hihi
ORIGINAL: frøkenL
Hahaha....æ trur d her bli siste æ før min del...vældi koseli når di kåmmer ut...men å ha di i magen e PYYYYYYYYYTON!
d kan jo hend at d bi bedre me den næste [:D]
Hahaha....æ trur d her bli siste æ før min del...vældi koseli når di kåmmer ut...men å ha di i magen e PYYYYYYYYYTON!
d kan jo hend at d bi bedre me den næste [:D]
sant :)
æ syns d e så koseli me baby i magen!, har trua sambo me å bli surugatmor heheheh
D kan jo hend d bi beire me næste sa di sist gång å...å d bei æ ikkje...alt e værre nu..symtoman kåm mykkje tiliar nu å bækkenet mett tål ikkje en tredje på ei go stund sei di....Æ kan gått fø 10 onga te..men å vær gravid en gång te trur æ ikkje kroppen elr PSYKEN min tål...[:'(]
Hadd æ vært fresk å rask såm gravid så hadd æ nok næppe sagt at d va siste!
ORIGINAL: jejagal
herregud, på meg virker det motsatt[&:] er prevensjon å se sin egen fødsel.. heheh
neida, jeg kunne godt tenke meg å føde sikker 10 unger til,meeeen, som sagt før: jeg hater å gå gravid, de 18 mnd tilsammen er noe av det værste jeg har gjort[:'(] OG 2 kolikkbabyer holder for min del..
så siden fødsel er noe helt fantastisk har jeg bestemt meg for å bli jordmor[:D] må bare ta den laaange veien som skole først[&:]