babysyk!!!

hihih føler meg nesten umettelig på babyer![8|] ender vel opp med en 8 stk hehehe

ORIGINAL: Lucas mamma*

ORIGINAL: LisaMari81

hihih føler meg nesten umettelig på babyer![8|] ender vel opp med en 8 stk hehehe

hehe.. e ikkje væsterålingan flenk t å produser da???[8D][8D][8D][8D]

hehe hørt rykta om d ja :P hihih

hehe.. e ikkje væsterålingan flenk t å produser da???[8D][8D][8D][8D]

hehe hørt rykta om d ja :P hihih

ja det har jo æ å hørt.. e jo ikkje så langt fra væsteråln t lofoten så[8D] å ryktan sprer sæ jo fort [8D] hihi

hehe ja e d me "småe" plassa:P *knis* vi som e " alle kjenne alle" i lofoten og vesterålen hehe

ORIGINAL: frøkenL

Hahaha....æ trur d her bli siste æ før min del...vældi koseli når di kåmmer ut...men å ha di i magen e PYYYYYYYYYTON!

d kan jo hend at d bi bedre me den næste [:D]

sant :)
æ syns d e så koseli me baby i magen!, har trua sambo me å bli surugatmor heheheh

klarer meg kjempefint med hun jeg har nå[:D]
for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg er klar til å få flere i d hele tatt...
blir ihvertfall en god stund til i så tilfelle[:)]
ser på jordmødrene på nrknetttv og har bare sett til episode 3, men gleder meg kjempemasse til å se jejagal[:D]
blir veldig rørt av d programmet og har grått litt til hver episode[:)]

Hahaha....æ trur d her bli siste æ før min del...vældi koseli når di kåmmer ut...men å ha di i magen e PYYYYYYYYYTON!

d kan jo hend at d bi bedre me den næste [:D]

sant :)
æ syns d e så koseli me baby i magen!, har trua sambo me å bli surugatmor heheheh

D kan jo hend d bi beire me næste sa di sist gång å...å d bei æ ikkje...alt e værre nu..symtoman kåm mykkje tiliar nu å bækkenet mett tål ikkje en tredje på ei go stund sei di....Æ kan gått fø 10 onga te..men å vær gravid en gång te trur æ ikkje kroppen elr PSYKEN min tål...[:'(]

Hadd æ vært fresk å rask såm gravid så hadd æ nok næppe sagt at d va siste!

då blir d jo litt anna.. trur ikkje kroppen min heller takle nåkka nu me d første! får enda bekkenlåsning[&:]

herregud, på meg virker det motsatt[&:] er prevensjon å se sin egen fødsel.. heheh
neida, jeg kunne godt tenke meg å føde sikker 10 unger til,meeeen, som sagt før: jeg hater å gå gravid, de 18 mnd tilsammen er noe av det værste jeg har gjort[:'(] OG 2 kolikkbabyer holder for min del..
så siden fødsel er noe helt fantastisk har jeg bestemt meg for å bli jordmor[:D] må bare ta den laaange veien som skole først[&:]

Jeg også!!!
Så fantastisk!!!
Må nok se den episoden noen ganger [:D]

ORIGINAL: jejagal

herregud, på meg virker det motsatt[&:] er prevensjon å se sin egen fødsel.. heheh
neida, jeg kunne godt tenke meg å føde sikker 10 unger til,meeeen, som sagt før: jeg hater å gå gravid, de 18 mnd tilsammen er noe av det værste jeg har gjort[:'(] OG 2 kolikkbabyer holder for min del..
så siden fødsel er noe helt fantastisk har jeg bestemt meg for å bli jordmor[:D] må bare ta den laaange veien som skole først[&:]

er derfor jeg også skal satse på det yrket ;)

Back
Topp