Babysyk!

ORIGINAL: Buffeluremamma

ORIGINAL: Tweak

ORIGINAL: Becky87

Lykke til!
Her er vi også sånn smått i prøvemodus, selv om jeg nettopp begynte i jobben[:)]
Men foreløpig tar vi det som det kommer, teller ikke dager eller noe sånt (prøver iallefall å ikke gjøre det).
Kanskje vi havner i samme terminforum igjen[:D]

Jeg har begynt å bruke fertility friend for å telle syklusdager og sånn, og følger med på eggløsningsslim, men det er kun for å ha oversikt med kroppen. Har pcos så kroppen oppfører seg merkelig til tider. Syklusen min denne gang var 55 dager og det kan nesten kalles en KORT syklus!

Så jeg og mannen kom fram til at prøving kan potensielt ta tid så vi skal bare la det stå til og så skjer det så skjer det og da blir vi glade. Går det for lang tid så har jeg en pakke pergo liggende fra forrige prøverunde (går ut i 2013) og så får jeg da heller gå til legen og be om mer hvis det trengs.

Så får vi se da, hva som skjer! [;)]

Lær deg å kjenne din egen livmortapp så vet du når du har eggløsning uavhengig av hvor lang syklusen blir[;)]
el slim er ikke alltid til å bli klok på (men det vet du vel, hehe)
Håper dere lykkes raskt[:D]

Men jeg skal ikke dit, i allefall ikke enda. Det er ren skjer-det-så-skjer-det fase, eneste bevisste er at jeg får snappet ut spiralen. Kunne ønske jeg bare kunne nappe den ut selv, men noen ting bør legen få ta seg av! [8D] Måtte bare dele det med noen i dag! [:)]

ORIGINAL: Buffeluremamma

Gratulerer og lykke til!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Casssandra

åååå misunner![:D]

Jeg og!!!!

Lykke til [:D]

Back
Topp