Babysyk

lnie

Forumet er livet
En kollega av meg / søstera til sjefen min har fått baby idag..

Fyfaen, så babysjuk jeg ble av bare å høre det!
Måtte ringe samboeren min, sutre at jeg ville ha ny baby! Eller jeg sa: "Du har et problem... JEG VIL HA NY BABY!!"
Så sier han: "Ja, det vil jeg og.."

Hadde begynt i kveld hvis vi kunne....[&o] Men nå kan jeg godt begynne om et år istedenfor to.. Kanskje...

Jeg er også babysyk, men vill gjerne opptjene meg retten til fødselspenger før vi får neste..[;)]

Herrehatt, tror dere er gærne jeg! [;)] Jeg er så glad for at det er en stund til nestemann her altså, så jeg gleder meg stort over alle rundt som får de små nurkene sine. Da kan jeg kose masse, legge fra meg og dra hjem [8D]

Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere er sånn, for jeg syns fortsatt jeg har min lille babynussepusseklump jeg.... [:)]
men, kommer vel snart til meg også, den babysyken[:)]

ORIGINAL: Bella_

Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere er sånn, for jeg syns fortsatt jeg har min lille babynussepusseklump jeg.... [:)]

Enda godt folk er forskjellige [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Så sant så sant[:)]
Og du skal ikke se bortifra at når hun begynne rå gå, og snakke litt, såååå er jeg like babysyyyk[:D]

Så sant så sant[:)]
Og du skal ikke se bortifra at når hun begynne rå gå, og snakke litt, såååå er jeg like babysyyyk[:D]

Jeg ble babysyk da jeg så at Elias så ut som den storegutten i dressen sin ute i barnehagen jeg! [8D]

ORIGINAL: Studinen88

Herrehatt, tror dere er gærne jeg! [;)] Jeg er så glad for at det er en stund til nestemann her altså, så jeg gleder meg stort over alle rundt som får de små nurkene sine. Da kan jeg kose masse, legge fra meg og dra hjem [8D]

Må si meg så enig altså!!! Gleder meg til venninda mi får tulla si, så kan jeg låne henne litt, og levere tilbake! [8D]

Jeg har, til nå, ikke vært babysyk som jeg ble idag. Nesten på gråten og ringte samboeren min.
Jeg liker heller tanken på å kose meg med mini noen år først, null stress med noen ny (dessuten er det mye som skal være OK før jeg vil prøve). Har også en annen kollega som har termin om noen uker og en annen person(..) som er gravid og skal få til neste år. Så jeg prøver å tenke at jeg skal titte på disse babyene og la det være med det men da tror jeg at jeg blir enda mer babysyk. :P

Der er fordelen med å ikke like babytiden så godt. Man blir ikke babysyk.

Gleder meg til det forhåpentligvis blir en til, men syns også det er godt at det er en stund til hvis ting går etter planen [;)] Men klem til med babyer dere, så kan jeg kose meg med magebilder [:D]

Gravid? JAAAAAAAA
Baby til? Njaaa!

Jaaaa,Milla vil at Line skal få en nydelig liten bebis til[:D][8D]
Tenk da,enda en som blir like nydelig som Leon!*sukk*

Jeg tror jeg er mer "gravidsyk" jeg... Har veeeeldig lyst aa vaere gravid igjen![:)] Men tanken paa aa ha 2 smaa som bare sover 2 timer i slengen gir meg hodevondt!

Neiass,gravidsyk er jeg ikke. Har litt småangst for å være gravid og være på Ahus igjen OG måtte gå overtid igjen,men en liten bebiss kan komme med storken..[8D]

MILLUS, så søøøøt du er<3 men skulle jeg fått en ny bebis så hadde den trengt en fra din side og? eller så hadde den nye bebisen blitt sjalu på Leon som har en så tøff kamerat som Isak![;)][:D]

Vil at valpene mine skal komme nå jeg.

De blir litt forsinket, containerkø.

Back
Topp