Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nr 3 her og! Definitivt ein luring. Jentene kom før termin begge 2. No er eg dag 3 på overtid!40+5 her og jeg skjønner veldig godt hva dere mener! De sier tredjemann er en luring, og han har lurt meg mange ganger de siste ukene![]()
Har heldigvis gått over termin med alle, så jeg var forberedt på det! Storesøster har bursdag i morgen, så vi krysser alt vi har for at han ikke kommer da![]()
Ikke utålmodig jeg heller [emoji14] var det før nyttår, men nå er det egentlug ganske trygt at han er der han er! Regner med noe dager på overtid jeg også, 4 dager til termin i dag.Tror jeg er den eneste som ikke er utålmodig [emoji14] 3 dager til termin i dag, og jeg er forberedt på å gå maks overtid![]()

Samme her.. Med førstemann så startet fødselen like over midnatt på termin. Husker jeg var veldig innstilt på termin hele svangerskapet, samtidig som jeg var utrolig utålmodig hele veien. Denne gangen har jeg vært veldig tålmodig, men nå når jeg er 39 + 2 føler jeg at jeg bare sitter å venter på det minste lille tegn. Googler i hytt og pine.. "sikre tegn på fødsel", "hvor svak kan en rie være" , "forskjell fødsel nr 1 og 2", "forskjell fødsel gutt og jente", "kløe på lilletåa - fødsel?".
Haha, håper dere skjønte at den siste der var bare tullMen de siste dagene har virkelig vært lange.. Trudde jeg skulle holde meg tålmodig til termin denne gangen..
Samme her Google er min beste venn nå![]()