babysyk, allerede?

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Er det bare jeg som allerede begynner å se frem til neste svangerskap og baby? hadde aldri trodd jeg skulle få lyst på en til så raskt, men kjenner veldig på det!
 
Jeg er definitivt ikke klar for noe mer. Men så har jeg fått de to jeg skal ha også :) Familien er komplett rett og slett:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er ikke ferdig, kjenner jeg. Vil gjerne ha en søsken til lillemann, men han skal få bli et par år først. Så gjenstår det bare å se om jeg da føler meg for gammel... Kjenner litt sorg over at jeg startet så sent med barn, men sånn er det når jeg ikke møtte han jeg skulle lage barn med tidligere.


Mars2014
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er ikke færdig, men ser ikke frem til en ny graviditet og baby tiden..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff nei, må vente litt til. Har vært så kvalm idag, og tenkte at det hadde jeg ikke takla i mange måneder. Har nok med den lille jeg har foreløpig. Vil gjerne ha minst to når mellom.
 
Vi skal ha flere, men ikke nå.
Savner alt, men er bare ikke aktuelt.
Vil gjerne jobbe og være meg en periode før vi får nytt barn. Det er heller ikke aktuelt å få et nytt barn før vi er to foreldre og ikke bare en. Jeg er alene så mye som 80-90% av tiden og det ønsker jeg ikke. Så det må det bli en endring i.

Skjønner godt hva du mener. En venninne av meg fikk nettopp barn, ei annen kan føde anytime og to andre har termin i oktober. Ei har også i mars neste år, da fikk jeg tårer i øyene..det ble bare for nært.
Savner spenningen, fødselen, den første tiden, nyfødtiden, selv om jeg synes perioden nå er mye kjekkere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, jeg er så ambivalent til om jeg vil ha en baby til ;) hehe... På en måte savner jeg allerede den aller første tiden men baby, og jeg vil gjerne at han får oppleve søsken :) Jeg har også lyst på en jente ;) Samtidig tenker jeg på det praktiske.. Det er dyrt med barn, vil vi ha god nok økonomi om noen år? Vi må i så fall flytte, siden vi bor i 4 etasje uten heis med bare to soverom.. Og jeg tenker at en ny baby i så fall ikke bør være veldig langt unna siden mannen min fyller 40 over nyttår og jeg ikke vil at han skal bli pensjonist før barna er ute av huset :p
 
Jeg er sååå fornøyd med mine to flotte jenter, skal ikke ha flere :) unner alle venninnene mine som prøver og er gravide all spenningen og gleden de har foran seg, men jeg føler meg så fullstendig ferdig!!
 
Vi er ferdige! :) Men det tok en del lenger tid enn 6 mnd før jeg var klar igjen sist altså!
 
Føler meg veldig ferdig etter første jeg. Synes det er helt fantastisk, og skulle gjerne opplevd fødselen osv en gang til. Men føler meg alt for gammel og sliten til å gå igjennom svangerskap og x antall mnd med kolikk en gang til ;) (er "bare 32 1/2 år, men siden jeg har jobba som kjøkkensjef/restaurantsjef/assdagligleder/kokk i restaurant bransjen siden jeg var 18 så er nok kroppen nærmere tilstanden til en litt sprek 80 åring ;) )
Men man skal jo aldri si aldri! Men vil heller fokusere på å ha nok energi til å ta meg av lille snuppa enn å slite meg ut på å skaffe ho søsken <3
 
Back
Topp