Babysyk allerede [emoji33]

Noen som kjenner seg igjen ?
Ønsker en nr 3 men samtidig vil vi vente litt ...og på den ene siden så er vi usikre på om vi skal ha flere ! Har alltid sagt 2 eller 3 men klarer ikke bestemme oss! Er såååå fornøyd med de 2 vi har [emoji173]️men samtidig så er vi veldig glad i barn og kanskje all usikkerheten betyr at vi egentlig vil ha 3 ?
 
Her er det stopp etter 2 stk. Orker ikke tanken på å begynne på nytt igjen:p Permisjonen min var ikke akkurat en trivelig tid jeg ønsker i reprise:rolleyes:
 
Ja. Blir veldig babysyk, og vi har ikke lukket den døra helt. Men akkurat nå kjenner jeg behov for å bli ferdig med babytiden før jeg begynner å tenke på nummer 3. Kanskje når lillesøster er 3-4 år? Vi får se[emoji4]
 
Her er døren lukket og nøkkelen kastet på havet [emoji23][emoji23]
 
Her er det stopp etter 2 stk. Orker ikke tanken på å begynne på nytt igjen:p Permisjonen min var ikke akkurat en trivelig tid jeg ønsker i reprise:rolleyes:

Men 2 stk er topp [emoji173]️men skjønner det! Jeg hadde en ganske krevende permisjonstid psykisk! Det var ekstremt lite søvn, mye sykdom og bekymring ! Men så når ting har kommet seg,så kjenner jeg liksom på at jeg er klar for en til! Men vil nok vente litt til enda!
 
Allerede gravid med nr 3 :p Har ei rolig jente som er utrolig enkel, så ser ikke mørkt på en til allerede. Men da blir det nok stopp. 3 små på 3 år krever sitt! Storebror har dessuten rakett i rompa, og hvis bittelillebror er lik får vi nok å jobbe med i årene som kommer :)
 
Er jo greit å ha bestemt seg for det også! Uansett hvor mange man får, så er det jammen meg den største gaven vi kan få[emoji4][emoji173]️

Absolutt [emoji173]️ Ville ikke vært dem foruten, men ønsker ikke flere. Godt mulig jeg får et innfall om noen år når begge ungene er ferdig med trassalder og dårlig hørsel, men innen den tid håper jeg mannen har kutta strengen og minner meg på hvor jævlig det var å gå gravid [emoji23][emoji23]
 
Noen som kjenner seg igjen ?
Ønsker en nr 3 men samtidig vil vi vente litt ...og på den ene siden så er vi usikre på om vi skal ha flere ! Har alltid sagt 2 eller 3 men klarer ikke bestemme oss! Er såååå fornøyd med de 2 vi har [emoji173]️men samtidig så er vi veldig glad i barn og kanskje all usikkerheten betyr at vi egentlig vil ha 3 ?

Allerede gravid igjen. Venter nr. 3 [emoji847] ikke helt etter planen, men kjenner jeg er veldig glad for det nå, og kan neste ikke vente med å møte han/hun[emoji4]
 
Allerede gravid med nr 3 :p Har ei rolig jente som er utrolig enkel, så ser ikke mørkt på en til allerede. Men da blir det nok stopp. 3 små på 3 år krever sitt! Storebror har dessuten rakett i rompa, og hvis bittelillebror er lik får vi nok å jobbe med i årene som kommer :)

Når er terminen?[emoji4]
 
Back
Topp