Babysvøp

Babyverden24

Flørter med forumet
Hei,
Jeg lurte på om noen har erfaring med å svøpe baby og hva baby bør ha på seg under og ev over?
F.eks er langermet pysj og svøp av muselin nok eller burde man ha ullteppe svøpt over eller lagt oppå, eller bruker dere dyne?
Venter barn nå i januar ☺️

Har også en nattpose som vi tenkte å prøve, men går det å svøpe baby og bruke nattpose? Ev hvordan anbefaler dere?☺️

Har ovn i rommet så tenkte å ha det rundt 18 grader på rommet da jeg har lest at det var anbefalt?

Hei,
Jeg lurte på om noen har erfaring med å svøpe baby og hva baby bør ha på seg under og ev over?
F.eks er langermet pysj og svøp av muselin nok eller burde man ha ullteppe svøpt over eller lagt oppå, eller bruker dere dyne?
Venter barn nå i januar ☺️

Har også en nattpose som vi tenkte å prøve, men går det å svøpe baby og bruke nattpose? Ev hvordan anbefaler dere?☺️

Har ovn i rommet så tenkte å ha det rundt 18 grader på rommet da jeg har lest at det var anbefalt?
Vi svøper med bomull og helseteppe utenpå. Bruker langermet bomullspysj eller merino under. Har dundyne over der igjen og en temperatur på soverommet rundt 16-17 grader. Lillegull sover kjempegodt om natta. Er vel egentlig sånn det ble gjort på sykehuset med lillegull.
Aldri prøvd nattpose, men noen sverger jo til det.

Du må nok vente litt å se hvordan akkurat din baby blir, om han er varm eller kald av seg. Du vil nok fort få en følelse av hva som er best for den lille. :Heartred

Back
Topp