babysvømming

houd

Elsker forumet
Flere som går på babysvømming? Sover babyene deres mye etter svømmingen? Thea blir helt i koma hun, sover 3 timer etterpå, dvs fra 15 til 18. Og da ryker hele døgnrytmen vi har jobbet med. Var på svømming i dag, og nå vil hun ikke legge seg. Syns nesten ikke det er verdt det da...[:(]

Hehe, nei Linus er jo ingen sover[8D] 
Hun smiler ikke noe særlig når hun er i bassenget, men er tydelig at hun ikke har noe imot det heller. Det er så mye lys der at hun bare kikker rundt seg hele tiden. Fikk beskjed i dag om at vi må øve litt mer på blikkontakt når vi er i bassenget. Liker Linus å bade da?

Vi har ikke rukket å få tid til babysvømming, men tenkte vi skulle melde oss på det [:)] Hva gjør du på babysvømming? Litt søtt at hun blir sååå trett av svømmingen [;)]

Vi går på babysvømming. Men det er så sent! Er fra 19-20. Også vil ikke snuppa spise mens vi er der, så hver onsdag blir det mat ca. 17.45 (må kjøre 18.) Er fremme rundt 18.30, ordner oss i garderoben, er i bassenget, dusjer og kjører hjem. Er hjemme rundt 20.45 og da er snuppa kjempe sulten og forferdelig trøtt.

Sist sovnet hun etter at jeg hadde dusjet henne i bassenget. Godt inntulla i håndukene sine.. Ble ikke så blid da vi måtte kle på klær [&:]

vi skal på svømmehallen idag: ) Grua me litt men blir sikkert gøy:p

William elsker det=) han spreller ed beina og koser seg, men er litt mye å se på:p vi er kl 12 så må vi gå i 20 min og ta ferje i 15 min og så hive han i bilen:p men han sover seg som regel gjennom det og kan legge han ut igjen i vognen når vi kommer hjem=)

Vi har vært med på babysvømming, men kurset er snart ferdig nå da... Vi har gått glipp av mange timer, for Vilja sover så lite på dagen, men sovner selvfølgelig akkurat når vi skal på babysvømming. Hun sover mange ganger i lpet av en dag, men bare 15-45 min i slengen. Har liksom aldri klaffet helt...[:(]

Vi har bare vært en gang, men Sarah elsket det, hun smilte og var stor i øynene[;)] Hun ble ganske trøtt etterpå, men sov bare ca 30 minutter, tror hun sov så kort fordi hun ikke bruker å sove så sent på dagen (var ferdig ca 17). 

Her er jeg hjemme fra baby svømmingen i ca 18.30, min er ikke noe spesielt trøtt[;)], blir som vanlig. Men han sover jo den halvtimen i bilen, før jeg er hjemme[;)]

vi har babysvømming søndag kl 10, vi står da opp og spiser med de kl 08,når vi kommer hjem igjen kl 11 så sover de fram til kl 12 for da er det mat igjen, men vi må stort sett vekke de, men siden det ikke skal gå mere enn 4 timer så må vi jo gjøre det.

ORIGINAL: Drea89

Vi har vært med på babysvømming, men kurset er snart ferdig nå da... Vi har gått glipp av mange timer, for Vilja sover så lite på dagen, men sovner selvfølgelig akkurat når vi skal på babysvømming. Hun sover mange ganger i lpet av en dag, men bare 15-45 min i slengen. Har liksom aldri klaffet helt...[:(]

Har du prøvd å ta henne med i dusjen før dere går i bassenget da? Kanskje hun kvikner til da.

Back
Topp