babysvømming

Stine09

Elsker forumet
Noen som har tenkt på baby svømming?
Jeg har alt meldt meg på.. er så vannskeli å få plass i stavanger har jeg hørt så :)

[:)]

ja det virker knall gøy med babysvømming [:)]
Herligt å gjøre noe sånn sammen

Jeg gikk på baby svømming med Alexandra på Bryne for der har de klorfritt basseng veldig gøy men fortsatte ikke etter første kurs pga Alexandra fikk ørebetennelse etter svømmingen. Så kommer ikke til å gå på babysvømming med neste man. Men det var gøy [:D] men de anbefaler klorfritt basseng til babyer så anbefaler den på bryne kjempe koslige folk.

Det er sikkert kjempekoselig, men jeg er skeptisk til både klor og bakterier når det gjelder så små barn.[:)]
Så her blir det bassengtrening når de er store nok til og lære seg og svømme.[;)]

ORIGINAL: trudeba

Hvor gamle er babyene når man kan ta dem med på babysvømming?

Jeg er ikke så glad i vann, så her blir det far som må gå i basseng isåfall :p

Har derimot hørt at det finnes både baby-YOGA, babymassasje og gymboree i nærheten her - det er iallefall nor jeg kunne tenkt meg :)

Vet du hvor de har det henne? Har ikke peiling på hvor de har noe i stavangerområdet... Ikke at jeg har leitet det opp heller.

ORIGINAL: hegejenta83

Hvor gamle er babyene når man kan ta dem med på babysvømming?

Jeg er ikke så glad i vann, så her blir det far som må gå i basseng isåfall :p

Har derimot hørt at det finnes både baby-YOGA, babymassasje og gymboree i nærheten her - det er iallefall nor jeg kunne tenkt meg :)

Vet du hvor de har det henne? Har ikke peiling på hvor de har noe i stavangerområdet... Ikke at jeg har leitet det opp heller.

lurte på d samme[:)]

Ja d ska vi! Ser utrolig stor forskjell på unger som har gått på babysvømming og de som ikke har. Vil at barna mine skal være trygge i vannet. Kjempe gøy å se på barn som bader og koser seg i vannet om sommeren![:D] Elsker å bade selv så godt å kunne dele gleden med barna[:)]

hegejenta83: En veninnde fikk iallefall plass på babysvømming i Madla svømmeklubb nå nylig. De reklamerer visst ikke så mye for dette, så det var lett å få plass (siden så få vet om det).
Ellers har du på Bryne, som jeg vet om

- Athayoga (athayoga.no) har MAMMA yoga. Hovedfokus på mamma, men baby er også med på øvelser

- Babymassasje-kurs fant jeg via mamastork.no, det er noe som heter 'Stavanger birth and baby' (stavangerbirthandbaby.com)
- Hinna Fysioterapi har også 'Mor og baby' (trim/svømming/babymassasje - [link=http://www.hinnafysioterapi.com]hinnafysioterapi.com[/link])

- Gymboree trodde jeg de hadde på Forus (ned mot forusstranda). Jeg så et innslag om det på TV-Vest for et års tid siden eller noe, men fikk ikke med meg hva det heter! Håper de har det der enda :)

er på madla svømme klubb jeg også har fått plass, men der blir det fort fult...
har noen venne par som går der nå ser du...

ORIGINAL: mamla

Jeg har veldig lyst å ta med nurket på babysvømming! Får sjekke ut litt senere om det er noe i Bergens-området. [:)]

det er noe på¨sotra hver jeg... (har familie der)

Vi har gått på babysvømming med Marius siden han var 4 mnd. Storkoser oss med det og kommer nok til å gå med nestemann også.

Jeg har gått på babysvømming i sanitetens lokaler på tjensvoll. Er to forskjellige som har svømming der, vi gikk på Plask babysvømming, tror de andre heter delfin eller noe sånt.
Tenkte jeg skulle gå m neste mann også, passet godt med oppstart i august[:)]

ORIGINAL: @nnette

Jeg har gått på babysvømming i sanitetens lokaler på tjensvoll. Er to forskjellige som har svømming der, vi gikk på Plask babysvømming, tror de andre heter delfin eller noe sånt.
Tenkte jeg skulle gå m neste mann også, passet godt med oppstart i august[:)]

hva er prisene der?

hegejenta83: En veninnde fikk iallefall plass på babysvømming i Madla svømmeklubb nå nylig. De reklamerer visst ikke så mye for dette, så det var lett å få plass (siden så få vet om det).
Ellers har du på Bryne, som jeg vet om

- Athayoga (athayoga.no) har MAMMA yoga. Hovedfokus på mamma, men baby er også med på øvelser

- Babymassasje-kurs fant jeg via mamastork.no, det er noe som heter 'Stavanger birth and baby' (stavangerbirthandbaby.com)
- Hinna Fysioterapi har også 'Mor og baby' (trim/svømming/babymassasje - [link=http://www.hinnafysioterapi.com]hinnafysioterapi.com[/link])

- Gymboree trodde jeg de hadde på Forus (ned mot forusstranda). Jeg så et innslag om det på TV-Vest for et års tid siden eller noe, men fikk ikke med meg hva det heter! Håper de har det der enda :)

Ser at Madla svømmeklubb har i tastahallen, og det passer oss perfekt siden vi bor rett i nærheten. Så tror kanskje jeg skal følge litt med når det nærmer seg sommer og melde oss på fra august:)

Ellers så må eg se resten litt an, men hadde vært greit å hatt noe fast å gjør sammen på dagen. Selv om det sikkert blir masse turer siden vi er så heldig å få på sommerhalvåret:)

ORIGINAL: hegejenta83

Ser at Madla svømmeklubb har i tastahallen, og det passer oss perfekt siden vi bor rett i nærheten. Så tror kanskje jeg skal følge litt med når det nærmer seg sommer og melde oss på fra august:)

Ellers så må eg se resten litt an, men hadde vært greit å hatt noe fast å gjør sammen på dagen. Selv om det sikkert blir masse turer siden vi er så heldig å få på sommerhalvåret:)

jeg har meldt oss på i madla svømme klubb fra august av.. vil råde deg til å gjøre det snart... blir fort fult sier de...[:)]
*bare ett tips*

Marcus startet babysvømming når han var 6 mnd. Jeg følte ikke for det før. Jeg skal ta det som det kommer med nr 2 også. Vi tok videregående kurs med Marcus også - og per dags dato elsker han å bade.

Ser det positive med babysvømming, så håper vi får muligheten denne gangen også :)

Vi skal ikke på babysvømming siden vi ikke har klorfritt basseng her vi bor. Klor er ikke bra for babyen og kan fremkalle bl. a. astma. Men om vi hadde hatt det hadde vi gått, det høres utrolig gøy ut.

vi gikk på baby svømming med jenta vår,og er kjempe fornøyde med det. hun lærte seg kjempe mange triks som f.eks hvis de detter utti vannet så snur de seg alltid om og vender tilbake der de kom fra istede for nedover i vannet eller utover.
hun kunne oxo svømme helt alene sommeren hun ble 5 år. uten noen form for hjelpe middler. hun svømte føre det oxo men jeg torde ikke slippe henne sånn uten armringer føre da. men med meg i vannet var hun uten.
vi holdt på med denne badingen til hun ble 5 år da sluttet vi.
men vi kommer ikke til og gjøre dette med neste mann siden jeg kan alle tingene selv, men kommer til og trene like mye med denne oxo. for det er det virkelig verd.
så beby svømming er virkelig og anbefale[:)]

Back
Topp