Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: trudeba
Hvor gamle er babyene når man kan ta dem med på babysvømming?
Jeg er ikke så glad i vann, så her blir det far som må gå i basseng isåfall :p
Har derimot hørt at det finnes både baby-YOGA, babymassasje og gymboree i nærheten her - det er iallefall nor jeg kunne tenkt meg :)
ORIGINAL: hegejenta83
Hvor gamle er babyene når man kan ta dem med på babysvømming?
Jeg er ikke så glad i vann, så her blir det far som må gå i basseng isåfall :p
Har derimot hørt at det finnes både baby-YOGA, babymassasje og gymboree i nærheten her - det er iallefall nor jeg kunne tenkt meg :)
Vet du hvor de har det henne? Har ikke peiling på hvor de har noe i stavangerområdet... Ikke at jeg har leitet det opp heller.
hegejenta83: En veninnde fikk iallefall plass på babysvømming i Madla svømmeklubb nå nylig. De reklamerer visst ikke så mye for dette, så det var lett å få plass (siden så få vet om det).
Ellers har du på Bryne, som jeg vet om
- Athayoga (athayoga.no) har MAMMA yoga. Hovedfokus på mamma, men baby er også med på øvelser
- Babymassasje-kurs fant jeg via mamastork.no, det er noe som heter 'Stavanger birth and baby' (stavangerbirthandbaby.com)
- Hinna Fysioterapi har også 'Mor og baby' (trim/svømming/babymassasje - [link=http://www.hinnafysioterapi.com]hinnafysioterapi.com[/link])
- Gymboree trodde jeg de hadde på Forus (ned mot forusstranda). Jeg så et innslag om det på TV-Vest for et års tid siden eller noe, men fikk ikke med meg hva det heter! Håper de har det der enda :)
ORIGINAL: @nnette
Jeg har gått på babysvømming i sanitetens lokaler på tjensvoll. Er to forskjellige som har svømming der, vi gikk på Plask babysvømming, tror de andre heter delfin eller noe sånt.
Tenkte jeg skulle gå m neste mann også, passet godt med oppstart i august[:)]
hegejenta83: En veninnde fikk iallefall plass på babysvømming i Madla svømmeklubb nå nylig. De reklamerer visst ikke så mye for dette, så det var lett å få plass (siden så få vet om det).
Ellers har du på Bryne, som jeg vet om
- Athayoga (athayoga.no) har MAMMA yoga. Hovedfokus på mamma, men baby er også med på øvelser
- Babymassasje-kurs fant jeg via mamastork.no, det er noe som heter 'Stavanger birth and baby' (stavangerbirthandbaby.com)
- Hinna Fysioterapi har også 'Mor og baby' (trim/svømming/babymassasje - [link=http://www.hinnafysioterapi.com]hinnafysioterapi.com[/link])
- Gymboree trodde jeg de hadde på Forus (ned mot forusstranda). Jeg så et innslag om det på TV-Vest for et års tid siden eller noe, men fikk ikke med meg hva det heter! Håper de har det der enda :)
ORIGINAL: hegejenta83
Ser at Madla svømmeklubb har i tastahallen, og det passer oss perfekt siden vi bor rett i nærheten. Så tror kanskje jeg skal følge litt med når det nærmer seg sommer og melde oss på fra august:)
Ellers så må eg se resten litt an, men hadde vært greit å hatt noe fast å gjør sammen på dagen. Selv om det sikkert blir masse turer siden vi er så heldig å få på sommerhalvåret:)