Babysvømming...

BabyMama

Glad i forumet
Jippi, hi-hi-hi [:D][:D][:D] Da har jeg meldt oss på babysvømmimng i slutten av august. Skal bli gøy - gleder meg som en liten unge. Håper Marylin liker seg der, for jeg har liksom tenkt at hun skal bli den største svømmekometen vårt land noen gang har sett... Mens sambo derimot mener hun bør satse på noe innen friidrett, for der er det mer penger å hente !"#¤%&/()=???

Men vi får ta babysvømminga først, så får nå vi se. Til syvende og sist skal tulla vår få lov å leve ut sine egne drømmer - ikke foreldrenes [&:]

hvilket bad skal dere på a? [:D]

Da har jeg meldt Benjamin på babysvømming også.. Hadde tilbud i nabokomunen og jeg trodde ikke vi skulle få plass, men det ser ut til å gå bra. Er påmeldt fra september av.. Gleder oss!!!

Så morro at dere har meldt babyene deres på det. Vi vil det vi også. Gleder oss [:D]
Vet dere hvor mange kvelder dette kurset er på? og hva koster det?

vårt kurs går over 8 kvelder og koster ca 700 tror jeg (for selve kurset+inngangsbill baby). Voksen må betale inngangsbill selv- med klippekort blir det ca 55 kr per gang.
ååååå håper i hvert fall at denne renselsen eller ka farsken det er- er over til da!! [&:]

Back
Topp