Er det noen som har erfaring med hva en baby trenger til svømming i basseng? Nå som hun er snart 3 månder tenkte jeg å ta hun på baby svømming.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for klokt svar. Har blitt litt sprø av det. Du har helt rett. Har årskort på ado, og da kan jeg og mini besøke så mye vi vil.Har vært mye på babysvømming med eldste Du trenger egentlig ikke så mye!
Hvis jeg husker riktig så bor du også i Bergen? Jeg har gått på svømming med eldste på ADO og der har de stellematter i garderoben til på- og avkledning, matter i dusjen som baby kan du ligge på mens du dusjer og du får badebleie i resepsjonen
Ellers fikk vi egentlig bare bruk for håndkle (hadde ofte med to til baby) og klær. Baby trenger heller ikke dusje før dere går ut i bassenget. Prøve å passe på at baby er noenlunde uthvilt og mett kan også være greit.
Er det noen som har erfaring med hva en baby trenger til svømming i basseng? Nå som hun er snart 3 månder tenkte jeg å ta hun på baby svømming.