Blåbærjenta
Flørter med forumet
Noen som har vært på babysvømming og vil dele litt erfaringer?
hvor gammel var babyen deres når dere startet?
hvor gammel var babyen deres når dere startet?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor gammel var babyen deres når dere startet?Startet rett før 4 mnd.
Hun ble veldig fort sliten og holdt bare ca 15 min de første gangene. Fra gang 3 har hun storkost seg.
Mitt råd er å ta det rolig i starten og gå opp når babyen blir sliten. Og ta med baby i dusjen hjemme flere ganger på forhånd...

Lillemor er 4 mnd i dag, og hadde sin tredje svømmetur. Hun blir veldig fort sliten, men har nytt å være i vannet og flyte rundt. Når vi kommer opp kler jeg fort på henne, og så sovner hun på stellebordet når jeg kler på meg. Har lite planer resten av dagen, da hun trenger med ro enn dager uten svømming. Oppleves veldig positivt sammen med henne.
I dag begynte forberedelse til dykk, da med å blåse i ansiktet. Hva gjør de som forbereder uten å blåse?
Takk for svarVi telte 1, 2, 3 når de ikke skulle under og sa klar-ferdig-dykk når man skulle dykke. Øvde side til side med babyen foran oss, slik at de fikk mer og mer av hodet under. Etterhvert ble det dykk fra kanten, og dykking etter leker på egne premisser. Hos oss sa de at babyen hadde naturlige reflekser som gjorde at de holdt pusten under vann, og at å blåse ikke skal være nødvendig så lenge man øver godt nok på forhånd.
Interessant hvordan det praktiseres uliktUtdatert å blåse, da har de egentlig ikke peil dessverre. Alt for mange steder det blir gjort...Lillemor er 4 mnd i dag, og hadde sin tredje svømmetur. Hun blir veldig fort sliten, men har nytt å være i vannet og flyte rundt. Når vi kommer opp kler jeg fort på henne, og så sovner hun på stellebordet når jeg kler på meg. Har lite planer resten av dagen, da hun trenger med ro enn dager uten svømming. Oppleves veldig positivt sammen med henne.
I dag begynte forberedelse til dykk, da med å blåse i ansiktet. Hva gjør de som forbereder uten å blåse?