Babysvømming

Altså, mulig jeg er hysterisk hønemor men jeg ville ikke være alene i basseng med storesøster, før jeg hadde gått på babysvømming. Det var så koselig! Babyene koste seg, vi sang litt, plasket og babyene fikk vært sosiale med andre babyer! For ikke å snakke om nærheten mellom mor/far og barn ♥

Anbefaler absolutt babysvømming!
 
Jeg vil gjerne at småtten holder hodet selv før jeg tar han med i svømmehallen, men det er nå bare egne preferanser.

Hva koster babysvømming der dere andre bor? For hvor mange ganger er det?

Her koster det 3500 kr for 15 ganger inkl badebleie.

Jeg er student og syns det er aaaalt for dyrt. Det er prisen for et årskort i hallen og halvparten av familieårskort for oss ( 6700). Så da blir det familieårskort til høsten.

Synd babysvømming skal være så dyrt....
 
Ca. 1300-1500,- for 8x30min, med bleie på det ene og uten på det "billigste". Det jeg synes er dumt er at man må betale for hele kurset når man ikke vet om babyen liker det. Kjipt å betale for noe man kanskje ikke får benyttet seg av. Burde vært mulighet for en slags prøvetime..
 
Ca. 1300-1500,- for 8x30min, med bleie på det ene og uten på det "billigste". Det jeg synes er dumt er at man må betale for hele kurset når man ikke vet om babyen liker det. Kjipt å betale for noe man kanskje ikke får benyttet seg av. Burde vært mulighet for en slags prøvetime..
Ofte er det slik at babyene begynner å like ting etter at det har blitt repetert noen ganger, slik var det for eksempel iallefall på babysangkursene her.
Kursleder sa det også, at hun ikke likte å gi "prøvetimer", da barna gjerne først virkelig setter pris på kurset over 10 ganger fra ca. midtveis. Ulikt fra barn til barn, selvsagt.
 
Grunnen til at det er litt dyrt er at de er nødt for å skru opp temperaturen i bassenget betraktelig og i god tid før hver babysvømming sånn at badetempen er god for de minste.. Det koster jo litt for strømmen det bruker. Så jeg skjønner jo det litt da, hvis det er snakk om store basseng liksom. Vi var på babysvømming da hu eldste var liten, og det var absolutt moro, men jeg føler ikke at vi fikk så mye ut av det da :p var koselig og alt det der, men ikke verdt 3000kr for vår del hvertfall.
 
Back
Topp