Babysvømming

Jeg var med første, ikke med andre. Har veldig lyst nå med nummer tre, men det er mye penger...

Jeg sier ja. Var aldri på det med mine og angrer på det. Tok aldri sjansen på å starte da jeg selv ikke er så komfortabel i vann og derfor ønsket å ha med mannen, de timene jeg fant som var ledig hær var så tidlig på formiddagen at jeg måtte tatt det alene.

Ikke noe for oss da snuppa slet med kolikk. Veldig glad for at jeg ikke meldte oss på babysvømming.

Ikke noe for oss da snuppa slet med kolikk. Veldig glad for at jeg ikke meldte oss på babysvømming.
Trenger ikke melde på før man er klar heldigvis :) Her begynner man ganske kjapt etter påmelding, så trenger ikke gjøre det lenge før.

Trenger ikke melde på før man er klar heldigvis :) Her begynner man ganske kjapt etter påmelding, så trenger ikke gjøre det lenge før.
Noen steder har ganske lang venteliste. Så da må man gjerne melde seg på ett år i forveien.

Her er det oppstart to ganger i året, og venteliste så jeg sikkert burde meldt på mini i magen nå...

Jeg har ikke vært med de første to, men lurer på det med den siste.

Noen steder har ganske lang venteliste. Så da må man gjerne melde seg på ett år i forveien.
Et år i forveien? Hvis man ønsker å begynne når barnet er 6 uker gammel så er man jo ikke blitt gravid engang :o Vesla var 6 mnd da vi begynte det er "sent". Skulle jeg meldt på et år i forveien hadde jeg bare vært 10 uker på vei...

Et år i forveien? Hvis man ønsker å begynne når barnet er 6 uker gammel så er man jo ikke blitt gravid engang :o Vesla var 6 mnd da vi begynte det er "sent". Skulle jeg meldt på et år i forveien hadde jeg bare vært 10 uker på vei...

Hehe, det var faktisk det som ble problemet mitt med første. Begynte å titte på babysvømming rett før hun ble født, oppdaget da at det allerede var for sent! Skulle vært meldt på før jeg visste at jeg var gravid;)

Ja! Det er absolutt verdt pengene, skikkelig kosestund og frøkna har det så gøy der! Skal begynne på 3.periode i begynnelsen av september:)

JA :) Om man har råd til det (1600,- her også) så er det supert å være med på!! Baby venner seg til vannet og blir ikke redd om h*n får vann i ansiktet/dukker under. Tenker det er fantastisk å gjøre barn komfortable i vann, da det faktisk er den eneste aktiviteten man kan dø av om man ikke mestrer.

Back
Topp