Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1650kr for 8 ganger.Nei, alt for dyrt...
Trenger ikke melde på før man er klar heldigvisIkke noe for oss da snuppa slet med kolikk. Veldig glad for at jeg ikke meldte oss på babysvømming.
Noen steder har ganske lang venteliste. Så da må man gjerne melde seg på ett år i forveien.Trenger ikke melde på før man er klar heldigvisHer begynner man ganske kjapt etter påmelding, så trenger ikke gjøre det lenge før.
Her er det oppstart to ganger i året, og venteliste så jeg sikkert burde meldt på mini i magen nå...Trenger ikke melde på før man er klar heldigvisHer begynner man ganske kjapt etter påmelding, så trenger ikke gjøre det lenge før.
Et år i forveien? Hvis man ønsker å begynne når barnet er 6 uker gammel så er man jo ikke blitt gravid engangNoen steder har ganske lang venteliste. Så da må man gjerne melde seg på ett år i forveien.
Et år i forveien? Hvis man ønsker å begynne når barnet er 6 uker gammel så er man jo ikke blitt gravid engangVesla var 6 mnd da vi begynte det er "sent". Skulle jeg meldt på et år i forveien hadde jeg bare vært 10 uker på vei...
1650kr for 8 ganger.
Inkl klippekort for 2stk med verdi 1300kr til bruk uttom kurs
Så selve babysvømmingen koster da bare 350kr. Synes ikke det er ille