Babysvømming

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Noen som har prøvd seg på det enda og vil dele erfaringer? Evt har vært på det med eldre barn? :)
vi var på det i går, stor stas :) vi var egentlig forberedt på å gå opp av vannet etter kort tid pga mini er litt ung enda (de snakka om at 10 uker var en fin startalder), men han koste seg sånn at vi holdt ut hele halvtimen :)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Nei men har lyst til å begynne når hun er rundt 3 mnd. Problemet er at jeg har psoriasis og huden min er ikke veldig glad i klor. Planen var egentlig at pappaen skulle ta det, men han klarer ikke skifte på henne pga skulderopetasjonen. Men vi får se hvordan det blir om en måneds tid...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var på babysvømming med storejenta. Kjempe koselig. har lyst med twinsa og. Men må kjøre til horten/tønsberg og da blir det et tiltak.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, må bare få meldt oss på.

Vi var med storesøster, men her vi bor nå synes jeg det er altfor dyrt, så denne gangen gjør vi det på egen hånd :)

Vi skal begynne på babysvømming i august. Vi ville vente såpass lenge, siden hun ble født 5 uker før tiden og har slitt litt med vektoppgang osv. men gleder meg masse til å begynne med babysvømming. Min mor har fortalt at jeg hadde veldig mye utbytte av det :)

Me skal så fort me er klar for det. Er også noko me ønske oss i dåpsgave frå grand onkelen hans :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Ja skal være med. Håper vi rekker noen ganger i vår før sommerferien. Men tviler. Skal prøve å holde ut til han er 3 mnd. Men vil prøve nå :-P. Men han er bare 5 uker.

Februar -14 mamma <3

I Drammen er det 1400kr men her kostar det å parkere, og i Asker er det 2000kr men gratis parkering.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Begynner når babyen er 7 uker, ellers må vi vente til etter sommeren. Koster 1350 der vi skal i Oslo.

Stemmer det at de bør være 7 uker før de bader I offentig basseng?

Sent from my LT26i using Tapatalk

Back
Topp