Babysvømming :)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
I dag skal vi på babysvømming for første gang :) spennende :) lille elsker å bade, men er litt spent på hvordan det blir etterpå for det er ferdig 17.30, blir spennende å se om jeg klarer å holde henne våken de ti minuttene det tar å kjøre hjem :P
Flere som er på babysvømming ?

Skulle ønsket jeg hadde tid til det, men kan ikke prioritere det i en ekstremt hektisk hverdag.

Vurderer å dra på det vi og :) Snuppa elsker å bade :) Må nok se når neste kurs begynner :) Så på det i vår og da begynte det et kurs i mars, men da måtte babyen være eldre enn 3 mnd så fikk ikke blitt med da.

*Emma020213*
*på app'n*

Vi er og på babysvømming :) Skal igjen i morgen, bare vært en gang. Men lille elsker vann å plasker å har det gøy :) Moro ned sånne aktiviteter :)

❤25/2-13❤

Hvordan er den lille når dere bader hjemme? Han her ligger helt stille i badekaret han:p
så og si umulig å bade lille her alene, spreller og plasker som en fisk! En må holde og en vaske :P i kvell måtte jeg ta henne med meg i dusjen, fruen skal på nattevakt så hun sover og lille hadde grøt over ALT!!!

Vi har badekar på ene badet, så da pleier vi å bade sammen!'. Og det er det enkleste! For lille blir en liten sprell fisk i vannet ;) Merkelig nok er hun ikke like aktiv i dusjen, men det er jo veldig bra da.

❤25/2-13❤

Back
Topp