Babysvømming

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Noen tar med de små på svømming?
Begynte med dette forrige uke, kunne ikke i dag pga vaksine men har tenkt å fortsette de neste ukene. Guttungen smilte masse og virka veldig glad i det. Var gøy for mor også. :-)

Jeg har tenkt mye på det, men siden det er så kaldt og han ikke er tre mndr ennå, tenkte jeg å ta det uti mars eller noe.... :) Skal prøve å finne et kurs på kveldstid, for pappan har så veldig lyst til å være med :)
Men jeg tenkte at vi må ha en ting bare vi kan gjøre på dagtid og! Gå på babysang og sånn etterhvert :)

Jeg skal melde oss på etterhvert :) venter til han er 4 mnd og det er litt mildere i været ^^

Har tenkt på det jeg også, for tror snuppa hadde likt det. Men er det så bra med dette klorvannet for disse små? Og er det noen som vet når det er greit å bade etter keisersnitt?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Ingen som har svart deg her..
Jeg har en gutt med barne eksem så jeg ringte for høre om det var greit å bade med han i klor, da fikk jeg svar at det var snakk om såpass lite klor at det skulle gå greit, vi har nå badet 2 ganger der, og jeg ser heller bedring på huden enn forverring! God gutten elsker det, og sist dukka han under vann og det var jammen stas syns han. Passer på å tørke han godt å pakke han godt inn etter badinga, så selvom det er kaldt ute, har det ikke noe å si:)

Takk for svar :) Kanskje vi skal prøve oss likevel. De har et kurs på sykehuset her i byen. Der har de sikkert ikke så mye klor i vannet. Kanskje.

Hvis det er på sykehus så har de nok ikke så mye klor, vi er på treningsintusjonen hvor de ikke kan ha mye klor. Man kan nok ringe og høre da:)

Får gjøre det. Hadde jo vært spennende å prøve ;)

Jeg hadde keisersnitt og badet igjen når renselsen var over. Såret gror jo etter kort tid.

Vi går også på babysvømming og lillebror koser seg i vannet! :)

Ok. Takk for svar Iris. Syns ikke det er lenge siden renselsen ga seg jeg :p

Var visst fullt på sykehuset :( neste kurs er ikke før i august/september..

Fått meg en badenymfe jeg tror jeg:-) han er såå glad i bassenget og elsker å dykke under vannet:) det er gøy!

Back
Topp