babysvømming..?

barehege

Forumet er livet
Lurer barepå når det er tid for babysvømming jeg.. så innpå "født i januar" ei som hadde lagt ut noen bilder der.. Så jo så godt ut!! Gleder meg til Leah får av gipsen, så vi kan bade sammen!! ;) Men gamle er dem når de starter på sånn..?

Mener å ha lest at de må ihvertfall være 6 uker..Men er ikke sikker altså!! Synes det ser helt supert ut jeg også! Men her har vi ikke det tilbudet..

Vet ikke hvor mange gipsinger som gjenstår.. tror hun hadde ganske ille føtter, jeg.. [&:] Ortopeden sa bare "det er på vei", sa ingenting om hvor lenge han trodde hun måtte bruke gips.. men håper det ikke er så mange igjen, da.. :)

Startet på babysvømming når Isak var ca 5 uker vi. Det er kjempekoselig, og godt for babyene. Han er veldig sliten etterpå og sover kjempegodt! Ser allerede utvikling på 4 ganger, nå smiler han og bruker armene, og ser ut til å være mer vant til vannet.

jeg kommer ikke til å byne før til høsten..da er alex litt større og klare fint å holde hode godt selv og slike ting..føler vi vil få litt mer ut av det da[:)] gleder meg..skal bli kos[:D]

Gleder meg til og begynne jeg:) må de være visst gamle før de kan begynne på babysvømming?

enkelte plassa tar dæm ikke inn onga under 4 mnd. pga bakteria i vannet og kloret... 

ok[:)] gleder meg skikkelig til vi kan begynne, mn lille snuppa mi er ikke glad i å bade, pleier babysvømminga å hjelpe da? eller kan jeg risikere å gjøre det verre? For det vil jeg jo absolutt ikke[8|]

ORIGINAL: Nesing

Vi skal sannsynligvis begynne til høsten! Gleder meg til det! [:)][;)]

Vi begynner i August for da fikk plass...Gleder oss masse...Har me doss Dennis i badekaret og han trives kjempe godt,ligger på magen og plasker med armer og bein!!!Han er kjempe blid!!!!

Det er litt forskjell fra plass til plass....
Vi begynte når Jim var 7 uker, skulle begynt litt tidligere men bassenget var stengt noen uker.

Kriteriet her er at babyen veier over 4 kg.

Back
Topp