Babysvømming :)

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har vært på det?

Var første gang for oss på mandag, og det var kjempe gøy. Emma storkoste seg fra start til slutt :)
Første gangen var det bare enkle øvelser som vi skal gjøre de to neste gangene også, så skal vi starte med dykking. Spørs om jeg tørr det :O Virker så sykt skummelt. Hvordan har det gått med dere som eventuelt har gjort det?

Vi begynte med babysvømming i august, og det har vært et høydepunkt for både meg og lillemann:) Nå har vi startet på kurs nr 2 og storkoser oss!! 

Jeg anbefaler det virkelig!! Angrer ikke et sekund på at jeg meldte oss på! Dette er en hyggelig aktivitet som har vært gull verdt for oss som mor og barn, og en fin aktivitet og ta vare på fremover! Når det kurset vi er på nå er ferdig kommer jeg til å fortsett og dra og bade med han. Da har vi på en måte fått varmet opp litt, og blitt trygge på hverandre i vannet, og kan gjøre litt øvelser på egenhånd:) 

Den dykkinga går helt fint! Hehe. Det er så klart ikke naturlig for deg og dra barnet ditt under vann, men du skal se at det ikke er så ille når man har gjort det noen ganger:) Poden her storkoser seg hver gang vi kommer i bassenget, plasker og ler! Også sover han jo litt ekstra godt etterpå da;) 

Kos dere med babysvømming!! Det er ingen grunn til å ikke gjøre det:) 

Ja :) Vi begynner på kurs nr 2 med babysvømming nå i november :) Isabell elsker det, og merker at hun er blitt mer og mer komfertabel i vann :)

Back
Topp