Babysvømming

Papillon

Elsker forumet
Noen som går på kurs?

nei :( litt dårlig samvittighet, glemer å melde oss på hele tiden :/ men skal ta meg sammen å melde oss på et i morgen hvis jeg husker det :)
Har gått 6 kurs med eldstemann og så på tide å komme i gang med knøttet snart også :)

nei! hadde veldig lyst. men var så himla dyrt! 2500 kr for 10 eller 12 ganger! synd slike ting skal være så dyrt:((

Nei. Unngår klorvann pga at det øker sjansen for astma og heller ikke bra for huden. Skulle ønske de kunne rense vannet på en annen måte, men det er altfor dyrt, dessverre.

Sonja Borge skrev:
Nei. Unngår klorvann pga at det øker sjansen for astma og heller ikke bra for huden. Skulle ønske de kunne rense vannet på en annen måte, men det er altfor dyrt, dessverre.

Dette var grunnen til at vår mellomste ikke var i bassenget før han var halvannet år. Vår eldste fikk astma som ettåring og hun hadde vært mye i bassenget fra hun var 5 mnd, på tross av at vi hadde hørt om koblingen mellom basseng og luftveissykdommer.... Jeg har bare så uendelig dårlig samvittighet for det, så med nummer to ble det stikk motsatt og aldri noen bassengtur (første gang var i badeland på sommerferie i fjor) Han plages også med huden (atopisk) og det var derfor heller ikke særlig bra med klorvann av den grunn. Med nummer tre tenker jeg at vi ikke skal gå fast på noe opplegg, det er ganske dyrt her også. Men jeg har veldig lyst til å delta i mor&barn trim på pirbadet i Trondheim en gang i blant, det har bare ikke blitt enda... kommer alltid noe i veien. 

Vi går på babysvømming og er veldig fornøyde :) Småen var så utrygg i vann, men er nå blitt mye tryggere og ler til og med innimellom nå.

Det er som regel fordeler og ulemper med alt, fordelen med babysvømming er jo at babyer som har vært på det er motorisk bedre enn andre barn med en målt statistisk forskjell i hvert fall fram til de er 5 år :)

Ja vi er på babysvømming :-) Nikolas storkoser seg :-) Er litt dyrt, 2000 kr for 12 ganger, men synes det er verdt pengene.

Da takker jeg for påminnelsen, har akkurat meldt oss på et kurs som starter onsdag om 2 uker :) Skal ha med storebroren også, lenge siden han har vært i basenget stakkar, etter de 6 kursene han gikk har vi vært en gang og det var i juni, blir spennende å se hvordan han forholder seg til vannet nå.

Back
Topp