babysvømming

tretroll

Forumet er livet
VIP
det var gøy!!!!!! Nathan stoooorkoste seg i vannet, (det gjorde forresten de andre bebisene også). var skikkelig morro, lekte og koste oss. Bare ca 15min i vannet i dag da, tilvenning, gleder meg til de skal være lenger[;)] ÅÅÅÅ det var verdt pengene altså!

SÅ koselig!!! VI skal begynne på babysvømming etter påske.. Hvordan gjøre dere det når dere skal i dusjen selv?? Har barne liggende på en matte e.l sammen med dere i dusjen eller????? Og har dere ellers noen nyttige tips??[:)][:)]

ORIGINAL: Jenny27

SÅ koselig!!! VI skal begynne på babysvømming etter påske.. Hvordan gjøre dere det når dere skal i dusjen selv?? Har barne liggende på en matte e.l sammen med dere i dusjen eller????? Og har dere ellers noen nyttige tips??[:)][:)]

der vi går er det lekegrind i dusjrommet. Men etterpå badingen fikk jeg bare såvidt skyllt med i dusjen med han på armen for han var så trøtt og sulten at han ble grinete da jeg la han ned....får dusje før jeg legger meg i kveld heller[:D]ikke krise akkurat. ha med minst to håndkler til småtten, ble søkkvått rimelig fort[;)]og ha enten bilsete eller vognbag med inn i garderoben!

SÅ MORO, SKAL FØRSTE GANG PÅ LØRDAG VI[;)]

Back
Topp