babysvømming

rita.

Elsker forumet
bare for morroskyld[:)]

Vi har vært i bassenget med Mia..men ikke på organisert babysvømming. :)

Her skal vi på babysvømming neste onsdag. :D

Gleder meg som bare det. :D

Kunne gjerne tenkt meg det, men blir for dyrt akkurat nå.... [:'(] Var med på babysvømming med storebroren da han var 4 måneder og utover. Det var kjempegøy og han elsket det! [:D] Vi får satse på noen turer i bassenget etter hvert fordi om vi ikke er med. [:)]

Me begynte den dagen ho var 6 veker[:)] Kjempe gøy!

Anbefaler å starte tidlig for dei som skal begynne, så er det større sjangs for at babyen liker det. Me starta med storesøster når ho var litt større og det er enklere denne gongen.

ORIGINAL: vestlandsjento

Me begynte den dagen ho var 6 veker[:)] Kjempe gøy!

Anbefaler å starte tidlig for dei som skal begynne, så er det større sjangs for at babyen liker det. Me starta med storesøster når ho var litt større og det er enklere denne gongen.

Her opplevde vi det motsatte [;)] Sorebror var 4-5 måneder da vi startet og det gikk som en drøm! Alle de andre på hans alder koste seg også [:)] De mindre som var med i samme gruppe (de som var 2-3 mnd) brukte lang tid før babyene ble fortrolig med dusjen og vannet... Så det er nok bare forskjellig fra baby til baby sikkert [;)]

Vi skal. Men her får vi ikke begynne før han er 10 uker. Blir spennende å se hvordan han er i vannet. Elsker kveldsbadene sine, så tror han liker seg i vann [;)]

jag ska. Ska bara finna ut när det är.

Det er så herlig å se at så mange skal på babysvømming! Vi har allerede vært to ganger med snuppa, som er 7 uker nå, og gleder meg masse til neste gang igjen! [:D]

Vi skal ha henne på kurs jevnt oppover i alle kursene vi, koste hva det koste vil[;)] ( men det er jo selvfølgelig litt forskjellig hva man vil bruke penger på[:)])

Her er det ikke babysvømming, men har planer om å ta turer til bassenget (er oppvarmet) etterhvert, men vi driver vanntrening hjemme i badekarret om dagen. Som forberedelser :)

Back
Topp