babysvømming:)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
skal på babysvømming i kveld og er veldig spent[:D] men dere som har bilder av dere selv med barna i bassenget hvordan gjør dere det, tar dere med vanlig kamera inn i hallen?

jeg la kameraet på bassengkanten sammen med et håndkle[:D]
bare tørka av henda litt så tok jeg bilder:p
tok med et vanlig digitalkamera ja. har et som jeg ikke bruker så ofte. ville liksom ikke ta med meg speilrefleksen dit:p

hmm var det jeg tenkte, nei jeg har speilreflekskamera... men mamma skal være med i dag så kanskje hun kan ta med sitt, det er litt mindre[:)]

kanskje jeg skal ta sjansen da[:)] ja jeg gleder meg masse[:D] eneste er at jeg ikke liker å ta han ut i det her været, det blåser sånn i dag, men det går vel bra bare til og fra bilen hehe overbeskyttende ja hehe

Er litt spent på det her basseng greiene, verste jeg vet er å vise meg i badedrakt og bikini, har ikke gjort det på maaaange år... men babysvømming vil jeg ikke gå glipp av[:)]

jeg skal gå til innkjøp av engangsundervannskamera vet jeg :PP

ORIGINAL: Frøken Lillan

jeg skal gå til innkjøp av engangsundervannskamera vet jeg :PP

åja det var det man skulle hatt, hadde vært morsomt, men tror ikke jeg rekker det denne gangen, kanskje til en av de andre gangene[:)]

ORIGINAL: MammatilSander

har kjøpt ett vanntett digitalkamrea :)

det var lurt[:)]

ORIGINAL: MammatilSander

har kjøpt ett vanntett digitalkamrea :)

har olympus sitt som er vanntett og tåler fall på opptill 2m. skikkelig lurt når man har små barn =)

Jeg har hørt at det er litt strengt i noen svømmehaller, at det ikke er lov å ta bilder pga personvern. Andre barn og voksne kan bli avbildet uten klær mm... Er det bare noen steder kanskje? [:)]

Back
Topp