Babysvømming

Silje_85

Glad i forumet
Jeg og gutta skal på babysvømming, og da lurer jeg på hva babyene har på seg? Er det slike bleier som tåler vann? Hehe, sikkert dumt spørsmål, men hadde ingen anelse [:)]

Du får kjøpt sånne badebleier på butikken, Swimpants. Ellers fins det badebukser du kan kjøpe i barneklærbutikker. Men skal du alene med begge to? Blir så imponert over tvillingmødre asså.[;)]

vi skal på bs i morgen og skal kun ha på sånn vanntette bleier ja ;)

ORIGINAL: McBaby

Du får kjøpt sånne badebleier på butikken, Swimpants. Ellers fins det badebukser du kan kjøpe i barneklærbutikker. Men skal du alene med begge to? Blir så imponert over tvillingmødre asså.[;)]

Hehe, jeg er ikke så vågal gitt :) Neida, jeg får ikke med gubben for han er allergisk mot klor, så min mamma skal bli med så tar vi en unge hver [:D]

Takk for tips!

Vi skal starte på babysvømming imorgen. I infoen vi fikk sto det at vi ikke skulle ha bleier. Bare svømmebukse. Noen som var tette. F.eks. en type som selges på Bogerud. Vi har en fra Lindex som snurpes sammen rundt magen og lårene med strikk. Får håpe det funker, ellers kunne vi få kjøpt en bukse til hele 30 kr på kurset[;)].

Vi skulle ha på vanlig bleie, til babyen var klar for å komme ut i vannet.

Vi har kjøpt inn sånne engangsbadebleier, for tror vi må ha det om vi skal bade andre steder.

PÅ kurset vi skal begynne på har vi fått beskjed om at vi må ha de swimpants som man kan kjøpe i butikken. De er fra 7kg, så de er nok litt store, men kursledern sa at det er så små de er og de funker for de minste barna og :)

ORIGINAL: Chocolate girl

PÅ kurset vi skal begynne på har vi fått beskjed om at vi må ha de swimpants som man kan kjøpe i butikken. De er fra 7kg, så de er nok litt store, men kursledern sa at det er så små de er og de funker for de minste barna og :)

Vi har kjøpt sånne i xs tror det var 4-6 kg, i hvertfall noe som skulle passe Vilde. Har bare sett de små på en Rema butikk.

..... Fant link til de her: http://www.huggiesclub.co.uk/littleswimmers/swim_nappy_in_action.aspx
Kan kanskje få butikken til å ta inn noen av de små, om det skulle trengs...

vi har også de minste.. kjøpt på rema 1000

Kom over denne siden med babdebleier også [;)]

http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=21&subkategori=63

Back
Topp