Babysvømming

myprecious

Glad i forumet
Dette blir spennende. Vi har meldt oss på babysvømming og snuppa er bare 2 mnd. Og den første timen er i dag kl 16.00, er så spent på hvordan snuppa vil reagere. Hun elsker jo å bade så tror det går greit men man veit aldri. Syntes egentlig det er litt tidlig men det er ikke flere kurs som vi kan være med på før i august og da er hun over halvåret. Da syntes jeg det blir for sent igjen. Syntes hun det ikke er noe så får vi heller dra til badehallen aleine innimellom for å se om hun kan venne seg til vannet.

Flere som skal på babysvømming?[:)][:)]

Begynner på babysvømming 11 April her, gleder oss masse!

det er ikke nye kurs hos oss før til høsten.. men vi var og badet i går! [:D] gikk kjempefint! tror han storkoste seg i vannet, ingen grining fra vi dro hjemmefra til vi kom tilbake! vi badet 10min, hadde 5min pause og badet 10min igjen. ble jo litt kaldt. dykket han såvidt litt under vann men ville ikke overdrive første gangen. da han hadde fått klærne på igjen sovnet han som en stein. [:)]

Ja dette var kjempe gøy. Snuppa koste seg maks utti vannet. Men hun holdt ikke helt en halv time gitt. Begynte å bli sliten etter 20 minutt. Da gikk vi opp. Vi var ca 15 stk så bra oppmøte [:)] Gleder meg til fortsettelsen.

Back
Topp