babysvømming Trondheim?

Vestlendingen07

Betatt av forumet
hei trønderjenter. Eg lurte på dere som går på babysvømming, er dere i pirbadet eller er det andre tilbud i Trondheim? Eg syns det er så seint på kvelden babysvømmingen i pirbadet.

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

ORIGINAL: nate85

Det ER seint det tilbudet i pirbadet[&o] Vi går der, og er avhengig av å snu litt på rutinene hver torsdag for å holde henne våken[8|]
Vet trondheim dolphins har et tilbud, MayKr og Emil går der. Det er på tirsdag i 1530-tiden tror jeg

Når er det babysvømmingen i pirbadet starter?

Sjå pirbadet.no aktiviteter..
Dei starter 18.15 eller 19.00

Vi gikk på det kurset som var 18.45 på nybegynnerkurs i Pirbadet..Altfor sent, men gikk bra da vi gikk for han var så liten at rutinene ikke var skikkelig innkjørte... Nå går vi på videregåendekurs kl.17.15(perfekt tid så pappan rekker å være med) og da så jeg at det var et nybegynnerkurs FØR oss også.... Så det finnes tydeligvis kurs både på ettermiddag og kveld, men de på ettermiddag er sikkert veldig populære og fylles opp fort!!

ORIGINAL: MayKr

Vi er i reumatismebassenget på sykehuset hver tirsdag kl 1530. Desverre skal dette muligens stenges fordi sykehuset ikke finner 1,5mill i budsjettet sitt for å oppgradere bassenget til dagens standard[&o] 

Så fremtiden er uviss siden de sliter med å finne et varmt nok basseng i Tr.heim som har ledig kapasitet til alle svømmeklassene deres[:(]

Men Steve Ellard som er svømmelæreren er helt suveren, han er kjempeflink!

korleis kan eg eventuelt melde meg på dette kurset da?

Back
Topp