"babysvømming" sandnes/stavanger

ellemelledegfortelle

Betatt av forumet
vet noen om en svømmehall i sandnes/stavanger området hvor man kan gå å bade me baby/barn på dagti(hvor man ikke må melde seg på noe babysvømming) men gå når d passer oss??

Sicret og TanteCatti går hver mandag.. Tror det er i stavanger. Hør med di[;)]

stavanger svømmehall..du kan gå om morningen..jeg og tantecatti pleier å gå hver mandag kl 10....mandag og fredager er varmest...de har barnebasseng og plaskebasseng...

På lørdager e d på Varatun, ei venninna sporte akkuratt om eg ville ver me der, hu meinte d va på formiddagen på lørdager [:)]

å så genialt, det viste jeg ikke [:D]
Sicret, noen praktiske tips for en som ikke har gått på babysvømming?

nei det e jo ikke akkurat sånn babysvømming..anyways tips:

- ta med to håndkler - et til å ha med ut i hallen og et til å tørke med etterpå
- kjøp badebleier - sånn engangs..det hiver du bare i båset etter du har vært i bassenget..
- du får kjøpt badehette ved inngangen..og første gang koster 100 kr..for hette og ingress..etter på er det jo vel 40 - 60 kr husker ikke..har sånn kort jeg bruker..
- første gang må du se an barnet ditt litt..ikke vær for lenge uti..ta det gradvis..ca 15 - 20 min alt etter som.. greit om du plasker litt vann på hodet og kroppen til barnet sånn at det blir vandt med uventet sprut ...
- mandag og fredag er varmest i bassenget..i stavanger iallefall
- kommer du på formiddagen så er det mindre folk enn på ettermiddagen..
- i stavanger har de en lekegrind som står i innerst i garderoben - like ved stellebord og solsenger... gjør deg klar først..legg barnet oppi der..ta på badedrakt og hette..så gjør du barnet klar - ha tingene du vil ha med i en pose som du kan henge på en knagg ved dusjene...dusj barnet..(ta med en strikk som du kan stramme badehetten til babyen med) så går du ut i hallen
- hvis babyen bruke tutt e d lurt å ta med den inn..
- badevakten e veldig hyggelige og de tar gjerne bilde av dok hvis du har med kamera og spør :DD

- de har sånn ikea stellematte inne ved stellebordene..hvis en er ledig kan du ta den med og legge i dusjen når du skal dusje...og babyen ligger der...men kan være at de blir litt redde første gangen når det er mange nye ting..du ser.

takk takk :-) ska prøves!

Back
Topp