Babysvømming og kropp

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg satt å lurte på om vi skulle melde oss på babysvømming. Jeg spurte tullemannen min om vi skulle gjøre det.

"Nei... æ har så utrent overkropp nu..."

Whaaat?![:-][8|] Hvis det er noen som ser ut som et dass, så er det jo JEG!![:'(] Mannen min er over 180 og veier 80 kilo, så han ser helt ok ut. Dessuten så er det LILLEMANN som skal på babysvømming, det heter ikke akkurat "Sjekke ut kroppen til foreldrene"-svømming[8D]

*dust*

hehehe, sorry, men jeg måtte nesten le litt når jeg leste [:D] Første gangen jeg har hørt at pappan ikke vil bli med pga kroppen, vanligvis er det vel mødrene som kvier seg litt! [:D]
Uansett, tykk eller tynn, strekkmerker eller ei, det er det jo ingen som bryr seg om på babysvømming! [:D]

ORIGINAL: mettemor!

hehehe, sorry, men jeg måtte nesten le litt når jeg leste [:D] Første gangen jeg har hørt at pappan ikke vil bli med pga kroppen, vanligvis er det vel mødrene som kvier seg litt! [:D]
Uansett, tykk eller tynn, strekkmerker eller ei, det er det jo ingen som bryr seg om på babysvømming! [:D]

hahahahahahahahahaha!!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mettemor!

Ja, det er jo bare heeelt tragikomisk!! [8D][:D]

Neiognei, staaaaaaaaaaaaaakar!![X(]

Hahahahaaaaaa!![:D][:D][:D]

Back
Topp