Babysvømming igjen..

1gangs lykke

Glad i forumet
De to forrige gangene har jo Johan grått hele tiden. Han elsker å bade hjemme, og han koser seg sånn i dusjen og garderoben på svømminga. Men med en gang vi kommer ut i svømmehallen så gråter han.
Instruktøren sa at noen barn bare var litt redde men at det som regel gikk over etterhvert..
Håper det er litt bedre idag, så fælt når han gråter sånn.. Men som instruktøren sa; Kanskje bedre å"kurere" dette nå og venne han til det enn å vente 2 år..
Han er jo hos meg hele tiden og trygg så vi får bare ta det gradvis..

Ønsk oss lykke til da jenter. *huff..gruer meg litt for vil så gjerne at han skal kose seg..

Masse lykke til! Det går nok bare bedre og bedre.

Vi har også meldt oss på babysvømming nå, og grugleder meg til å se hvordan lillegutt reagerer..

Har ei venninne som hadde det sånn gjennom HELE kurset...[8|]
Siste gangen sa instruktøren at de kunne prøve å gå i et hjørne, litt bort fra de andre, og holde på der. Og da storkoste lillegutt seg[:D]

Verdt et forsøk[:)]

hmmm takk for tips! det skal jeg prøve!

Da er vi tilbake fra babysvømming, og det gikk litt bedre denne gangen. Han begynte å gråte når vi kom inn i svømmehallen men gråt ikke hele tiden. Vi kosa oss litt i vannet og han roet seg på fanget. Netse gang går det nok enda bedre! hurraaaa!
Godt å se fremgang.
Og han var en SOLSTRÅLE og storsjarmør i garderoben da..hiihi

Back
Topp