Babysvømming Bergen

MissSE

Elsker forumet
Vet dere skjønne bergens-jenter om hvor de har det? Aller helst i Åsane.
Er det noen som er på babysvømming?

hei . vi er på vente liste ute på breistein. hun som eg snakket med sa vist det er to til som melder seg på så blir det et kurs til:) så bare å melde seg på[:D] hun har ikke noe hjemmeside, men vist du vil ha nr til hun må du bare si i fra:)

ORIGINAL: meo

hei . vi er på vente liste ute på breistein. hun som eg snakket med sa vist det er to til som melder seg på så blir det et kurs til:) så bare å melde seg på[:D] hun har ikke noe hjemmeside, men vist du vil ha nr til hun må du bare si i fra:)

Ja! Har de baby svømming der også altså?
Vet du hvilke dager de har? Send meg gjerne nr.

jepp det er ute med vestlandsheimen:) vet ikke helt hva dager det er.hun har ikke fastsatt hvilken dager det er enno sånn som eg forsto det. fikk ikke helt snakket ferdig med hun for hun har en liten en selv, som hun måte løpe til:) så vi satt oss opp på venteliste:) nr hennes er : 41548776 :) meld dere på dere og[:D]

Vi skal i terapi bassenget på Straume (sotra), starter 2. september[:)]

Hadde vært lettere om vi kom med på Breistein, siden vi bur i Knarvik![8D]
Har du noen anelse om ka klokken det starter der?

jeg og vil på babysvømming.. var med storesnupp på vannkanten, men det var jo viiiindyrt!!

var 2 på des08 som ar i åsane også, men vet ikke hvor.. kan høre med dem..

De har info-møte 1 sep på Vannkanten. Tenkte å gå der og høre...

Søkte om plass på vannkanten, men alt var fult!! Ny kurspåmelding blir ikkje lagt ut før i oktober, og da begynner kurset i desember/januar trur eg!

Snakket med hun på Breistein i dag. Veldig hygglig dame [;)]

Hun trenger et par til, så blir det kurs. Det brukte ikke være noe problem å fylle opp.
Da blir det fredager kl 16.30. Oppstart 10.sept.
Kurset går over 10 ganger og koster 1950,-

(vet ikke om all info var helt 100%, men det gir hun nermere beskjed om)

Hva koster f.eks Vannkanten da?

ORIGINAL: LilleSitron

Snakket med hun på Breistein i dag. Veldig hygglig dame [;)]

Hun trenger et par til, så blir det kurs. Det brukte ikke være noe problem å fylle opp.
Da blir det fredager kl 16.30. Oppstart 10.sept.
Kurset går over 10 ganger og koster 1950,-

(vet ikke om all info var helt 100%, men det gir hun nermere beskjed om)

Hva koster f.eks Vannkanten da?

Der som eg skal er det om torsdage kl 12.00, syntes det var ypperlig med tante på kø og sånt.
Der går kurset over 14 ganger, og koster 1300,-

Vannkanten koster 1950,-

håper det er fler som melder seg på da:) hadde vært kjekt. satt du deg opp på vente liste?

Vi skal på vannkanten og gleder oss kjempemasse til det. Kjenner andre som har vært der og som er veldig fornøyde. [:)]

håper det er fler som melder seg på da:) hadde vært kjekt. satt du deg opp på vente liste?

Meg du spør? Ja, jeg satt meg på listen. Håååper det blir!!

Noen har vært på babysvømming her i dag? siden det er den 10??

Har drevet å sjekket jeg også, drømte om på Radøy jeg da. Men der er bassenget stengt :(

ORIGINAL: CLJ

Har drevet å sjekket jeg også, drømte om på Radøy jeg da. Men der er bassenget stengt :(

Har vært på babysvømming i dag ja! Det var kjempe gøy!! Vet ikke om det er fullt, ikke sikker på hvor mangen hun har plass til. Det var på Breistein.

vi var i dag på breistein:) kjempe gøyt:)

Det var deg ja...? Haha, skjønnte ikke det jeg da. [8|] Snakkes neste fredag da! [;)]

ORIGINAL: LilleSitron

ORIGINAL: CLJ

Har vært på babysvømming i dag ja! Det var kjempe gøy!! Vet ikke om det er fullt, ikke sikker på hvor mangen hun har plass til. Det var på Breistein.

Skal ringe det nr på mandag.. (i morgen er vel ikke lov siden det er helg?!)
Har lyst å bade småen jeg også! hehe..

Back
Topp