Babysvømming/ babysang?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Noen som skal på slike aktiviteter? Evt hvor gammel er babyen?

:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal på babysvømmimg, men har blitt anbefalt å vente til baby er 3-4 mnd.

Så blir vel nærmere/litt over 4 mnd med tanke på at fellesferien faller midt inni alt:)
Gleder meg enormt til å starte.

Vi kommer ikke til å begynne med babysang, selv om jeg kun har fine assosiasjoner til det. Har en venninne som går på det i kirken med sitt barn og har hørt masse bra om det.

Vi skal på babysvømmimg, men har blitt anbefalt å vente til baby er 3-4 mnd.

Så blir vel nærmere/litt over 4 mnd med tanke på at fellesferien faller midt inni alt:)
Gleder meg enormt til å starte.

Takk for info :) Jeg har ikke sjekket opp så mye enda, kjekt å vite hva som er anbefalt :)

Kan både mor og far være med tro..?

Vi kommer til å gå på babysang i regi av kultur skolen når det starter til høsten. Gjorde det med de to andre og det var så kjekt. Babysvømming har vi ikke vært på pga vi har astmabarn, og han eldste hadde endel ørebetennelse...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi skal på babysvømming i slutten av august :) Begge foreldrene kunne være med på det (max 2 voksne).

Hva er babysang? Må foreldrene synge da? Eier ikke sangstemme "kremt" :D

Hva er babysang? Må foreldrene synge da? Eier ikke sangstemme "kremt" :D
Babysang er akkurat det det høres ut som; sang for og med babyer :) Man trenger ikke være proff, det er jo for barnas skyld, og ingenting er vakrere for barnet ditt enn din stemme. Og så handler det jo litt om sosialisering også

Er dette noe man får informasjon om på hs? :) For har lyst te både babysvømming og babysang, men ingen anelse om det er noe sånt i nærheten her...

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er dette noe man får informasjon om på hs? :) For har lyst te både babysvømming og babysang, men ingen anelse om det er noe sånt i nærheten her...

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Jeg googlet aktiviteten+bostedet mitt. Fant faktisk flere arrangører enn de lappene som henger på HS. Her er babysang arrangert i Kirken og babysvømming i flere lokale basseng samt badelandet i nærheten.

Vi skal begynne på babysvømming til høsten når hun er 3 mnd. Far får bare bli med hvis kurset ikke er fult, begrenset med plass

Kan jeg få spørre dere om hvor mye det koster for babysvømming der dere bor? :) Her er det kun på det helt nye badet, og syntes prisen var stiv :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nå har jeg sendt inn søknad om babysvømming-kurs til høsten (måtte visst gjøre det sånn her). Jeg vet ikke hvor mye det koster, håper ikke prisen er for drøy.

Kan jeg få spørre dere om hvor mye det koster for babysvømming der dere bor? :) Her er det kun på det helt nye badet, og syntes prisen var stiv :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Her er det Kr 650,- for selve kurset + inngang. 2000,- blir det for 8 ganger.

Varighet 35 min

Hvis far kan være med (mot at han kjøper egen inngangsbillett) så melder jeg meg på :)

Hva gjør man på sånn kurs da?? :p trodde det var sånn at man bare var en gjeng som bada med baby jeg , ikke at det kostet såppass per gang og at det er kurs! :p hva lærer man?

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi betaler kr. 1400,- for 8 ganger.

Vi skal på babysvømming i slutten av august :) Begge foreldrene kunne være med på det (max 2 voksne).D

Akkurat likt som oss da. Og her også koster det 1400,- for 8 ganger;)

Back
Topp