Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal på babysvømmimg, men har blitt anbefalt å vente til baby er 3-4 mnd.
Så blir vel nærmere/litt over 4 mnd med tanke på at fellesferien faller midt inni alt![]()
Gleder meg enormt til å starte.
Babysang er akkurat det det høres ut som; sang for og med babyerHva er babysang? Må foreldrene synge da? Eier ikke sangstemme "kremt"![]()
Jeg googlet aktiviteten+bostedet mitt. Fant faktisk flere arrangører enn de lappene som henger på HS. Her er babysang arrangert i Kirken og babysvømming i flere lokale basseng samt badelandet i nærheten.Er dette noe man får informasjon om på hs?For har lyst te både babysvømming og babysang, men ingen anelse om det er noe sånt i nærheten her...
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Her er det Kr 650,- for selve kurset + inngang. 2000,- blir det for 8 ganger.Kan jeg få spørre dere om hvor mye det koster for babysvømming der dere bor?Her er det kun på det helt nye badet, og syntes prisen var stiv :/
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Kan jeg få spørre dere om hvor mye det koster for babysvømming der dere bor?Her er det kun på det helt nye badet, og syntes prisen var stiv :/
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Vi skal på babysvømming i slutten av augustBegge foreldrene kunne være med på det (max 2 voksne).D
Mer "overlevelig" pris detAkkurat likt som oss da. Og her også koster det 1400,- for 8 ganger![]()
Sent from my iPhone using BV Forum