Babysvømming,babysang

Letzitia

Flørter med forumet

Noen her som har barna sine med på noe av dette?

Her står jeg på venteliste for komme på babysvømming,syntes det er så dårlig....
håper komme inn før hun blir altfor stor.
Babysang skal vi snart begynne med

Vi går på babysang hver Onsdag:)
Kjempekoselig!!

Vi var med på babysang i høst, veldig koselig
Er ikke med på babysvømming, men vi har vært på bading noen ganger da, vesla synes det er veldig stas å bade, koser seg veldig i vannet
Er venteliste for babysvømming her også vet jeg, men vi drar heller å bader når det passer oss ellers

Her begynner babysvømmingen igjen på mandag og det er babytrall hver onsdag :-) Hyggelig å ha noen faste gjøremål på planen og å møte andre i samme situasjon.

regner med å gå på babytrall i mai/juni:) Hver onsdag i 7 uker tror jeg d er.

ElinR skrev:

ElinR: Så flink du er
Jeg driver også med slanking.Følger du en diett/program??
Her går det i mye frukt og grønt og vann om dagen.Prøver veie meg en dag i uka,artig se at man får igjen for strevet.Skal ha av meg 5kg så det er ikke så mye som deg men klart er det tøft.Med førstemann raste jeg ned i vekt,men denne gangen var det verre bli kvitt noen kilo

Vi går på babysang en gang i uken. Har ikke gått på babysvømming pga eksem, men har vært og badet med han en gang i en periode med lite eksem.

Ingen av delene her foreløpig, men burde egentlig prøve ut babysvømming siden vi skal til syden i begynnelsen av mai, og være der i 1,5 måneder, foreldrene min har en leilighet i et boligkompleks med basseng, så da er det fint om jeg har fått litt tips til hvordan jeg bør gå frem ift. svømming i forkant.

Her går vi på babysang og babysvømming fast hver uke :) Syns det er deilig å ha noe og gjøre og lillegutt koser seg på begge tingene!

Babysang på onsdager, 11 uker til:) Begynte forrige onsdag, var kjempekoselig!:)

Vi går på babysang hver tirsdag, begynte når hun var litt over 3 mnd, og går så lenge det ser ut som hun koser seg. Et par måneder til håper jeg, kjekt for meg å treffe andre mødre og bebiser også. Babysvømming funket ikke for oss, hun hyyyyylte hver gang vi gikk i bassenget. Så vi gikk 4 ganger, og droppet de 4 siste...

Letzitia skrev:

ElinR skrev:

ElinR: Så flink du er
Jeg driver også med slanking.Følger du en diett/program??
Her går det i mye frukt og grønt og vann om dagen.Prøver veie meg en dag i uka,artig se at man får igjen for strevet.Skal ha av meg 5kg så det er ikke så mye som deg men klart er det tøft.Med førstemann raste jeg ned i vekt,men denne gangen var det verre bli kvitt noen kilo

følger ingen spes diett som jeg har lest egentlig, men spiser ganske ensformig mandag-torsdag: sterk hjemmelaget tomatsuppe og nutrilettbarer, melk og vann. fredag-søndag spiser jeg mer vanlig og skeier også litt ut. blir litt lei i ukedagene noen ganger men så ser jeg jo resultatene så da holder jeg ut:). ja jeg trengte heller ikke slanke meg så mye sist gang. denne gangen blir d jo ca 19 kg i slanking, var kanskje 7 sist..ingen flere barn her :)

Vi er på babysang hver torsdag,det er kjempekoselig!!
Adrian smiler og ler å koser seg sikkelig!!
Neste torsdag er det siste gang da dessverre...

Back
Topp